Cota Dacia pe piața britanică a crescut la 1,05% în primele șase luni, de la 1,01% în urmă cu un an. La sfârșitul primelor cinci luni, Dacia avea o cotă de piață de 1,06%.
În luna iunie, vânzările Dacia în Marea Britanie au urcat cu 33%, la 2.568 de autoturisme, de la 1.931 unități în aceeași perioadă a anului trecut, conferind mărcii o cotă de piață de 1%, față de 0,85% în urmă cu un an.
În primele șase luni, cea mai mare creștere a vânzărilor din Marea Britanie a fost înregistrată de marca Jeep, de 228,8% la 5.353 unități, Infiniti, de 169,4% la 609 unități și Mitsubishi, de 119,8% la 13.190 unități.
Cele mai bine vândute modele, în primele șase luni, au fost ale mărcii Ford (177.150 autoturisme), urmată de Vauxhall (142.434 autoturisme) și Volkswagen (120.064 autoturisme).
În luna iunie, înmatriculările de pe piața britanică au avansat cu 12,9% la 257.817 autoturisme, înregistrând o evoluție pozitivă pentru a 40-a lună consecutiv.
Cele mai mari piețe ale Dacia sunt Franța și Germania.
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franța au scăzut cu 7,5% în primele șase luni ale acestui an, la 54.195 de unități, înregistrând cel mai puternic declin în rândul mărcilor cu un volum mare al vânzărilor, în timp ce piața a înregistrat o creștere de 6,1%, la 1.017.500 de unități.
În Germania, înmatriculările Dacia au scăzut cu 7,6% în primul semestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, la 23.751 autoturisme, în timp ce piața a urcat cu 5,2%, la 1.618.949 unități.