Invenția care l-a făcut cel mai bogat inginer de la Dacia. De 25 de ani așteaptă acest moment

Publicat: 09 11. 2016, 09:53
Actualizat: 18 08. 2017, 02:23
Lupta pentru drepturile de autor a  început în  anul 1991,  în acel moment inginerul a cerând să fie despăgubit cu 120 de miliarde de lei vechi. În 1998, magistrații Tribunalului Timiș au dat o sentință favorabilă, dar procesul s-a mutat la Înalta Curte de Casație și Justiție.
 
În 2004, Guvernul a dat însă o ordonanță prin care a stabilit că Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului răspunde pentru pretențiile financiare împotriva societăților privatizate, cum a fost și cazul Automobile Dacia care a fost privazitată în 1999.
 
Apoi, inginerul piteștean a cerut despăgubiri de 31 de milioane de euro, însă Guvernul a reușit să blocheze procedura de executare silită și a obținut rejudecarea litigiului, scrie Autobild.