Mașină cumpărată doar de români în urmă cu 15 ani a devenit brandul auto cu cea mai rapidă creștere în Europa
Renault a raport venituri în urcare în al treilea trimestru din acest an, de 8,53 de miliarde de euro, în comparație cu 7,99 miliarde de euro în aceeași perioadă a anului trecut, se arată într-un comunicat al grupului.
Această creștere limitează pierderea importantă din al doilea trimestru din acest an, când veniturile Renault au scăzut cu 5% față de al doilea trimestru din 2013. Astfel, la nivelul primelor nouă luni, veniturile totale ale grupului francez au scăzut cu 0,3% față de același interval al anului trecut.
Pe piața europeană, Renault a înregistrat vânzări în urcare cu 7,6% în cel de-al treilea trimestru comparativ cu perioada corespunzătoare din 2013.
Grupul și-a crescut cota de piață cu 0,2%, la 9,3%, datorită vânzărilor Dacia și, în special, a modelului Sandero, care a fost lider al industriei auto din Spania în acest trimestru, potrivit comunicatului Renault.
De asemenea, alte modele ale grupului care au consemnat vânzări mari sunt Renault Clio și Renault Captur.
Renault a vândut 612.934 de automobile la nivel global în perioada iulie-septembrie, crescându-și cota de piață în Europa, Asia și Africa.
Grupul estimează că piața auto din Europa va înregistra un avans de 5% la finalul acestui an.