Prima pagină » Auto » Motivul pentru care Dacia recheamă în service 2.500 de mașini

Motivul pentru care Dacia recheamă în service 2.500 de mașini

Motivul pentru care Dacia recheamă în service 2.500 de mașini
Motivul pentru care Dacia recheamă în service 2.500 de mașini

Dacia a comunicat că rechemările au început deja, iar clienții vizați urmează să primească o scrisoare la domiciliu, prin care sunt înștiințați că trebuie să vină pentru un control la cea mai apropiată unitate Dacia service.

Dacă între timp și-au înstrăinat mașina aceștia sunt rugați să ofere datele noului proprietar, pentru a fi înștiințat de către producător. Vizita la service se va face după ce clientul va face o programare telefonică la service-ul la care urmează să meargă.

Modelele vizate sunt Logan II, Sandero II, Dokker și Lodgy produse între jumătatea luniii septembrie și începutul lunii decembrie 2015.

Furnizorul care a livrat piesele respective este cel care a sesizat neconformitatea, mai scrie ProMotor.

Citește și