Noul Logan MCV costă între 7.790 euro și 12.300 euro
Dacia a lanasat pe piața românească noul Logan MCV, un break care va fi vândut la prețuri cuprinse între 7.790 euro și 12.300 euro în versiunea cea mai echipată.
Dacia a lanasat pe piața românească noul Logan MCV, un break care va fi vândut la prețuri cuprinse între 7.790 euro și 12.300 euro în versiunea cea mai echipată.
Constructorul auto a vândut, începând din anul 2006, aproximativ 340.000 de mașini din versiunea anterioară a Loganului MCV.
„Începând de mâine, 29 mai 2013, noul Logan MCV va putea fi comandat în toată rețeaua comercială Dacia. Clienții vor putea opta între trei versiuni de echipare – Acces, Ambiance și Lauréate – și patru tipuri de motorizări, dintre care două agregate pe benzină (de 75 CP si 90 CP) și două propulsoare diesel (de 75 CP și 90 CP). În plus, va fi disponibilă și o versiune cu alimentare GPL”, se arată într-un comunicat al producătorului auto.
Noul Logan MCV va avea în România un preț de pornire de 7 790 de euro, cu TVA inclus (versiunea Acces, echipată cu motorul 1.2 16V de 75 CP). Versiunea cea mai accesorizată, Lauréate, cu motorul dCi de 90 CP, costă 12 300 de euro, cu TVA inclus.
Modelul a fost prezentat în premieră la Salonul Auto de la Geneva, în luna martie.
Anul trecut, afacerile Dacia au scăzut cu 3,3% anul trecut, de la 13,17 miliarde lei la 12,74 miliarde lei, iar profitul net al constructorului auto a avansat ușor, de la 275,1 milioane lei la 277,2 milioane lei.
Vânzările auto s-au redus cu 8,3%, de la 10,2 miliarde lei la 9,3 miliarde lei, potrivit datelor companiei. La nivel local, vânzările de mașini au totalizat 703 milioane lei, fiind mai mici cu 36%, iar pe plan extern au înregistrat un regres de 5%, până la 8,6 miliarde lei.
Numărul de autovehicule vândute anul trecut a totalizat 308.976 unități, în scădere cu 18.902 unități (5,7%). În România, compania a livrat 21.308 vehicule, iar pe plan extern a comercializat 287.668 unități.
Topul vânzărilor este condus de Dacia Duster (133.250 de unități), urmată de Dacia Logan Berlină (56.911 unități) și Dacia Sandero (50.855 unități). Dacă în cazul Dacia Logan Berlină, vânzările au înregistrat un plus de 14.925 de unități, modele Duster și Sandero au consemnat livrări în scădere cu 35.320 de unități, respectiv 9.702 unități.
Comparativ cu 2011, Dacia a avut vânzări în scădere și în cazul Logan MCV (- 4.098 unități), Logan Fourgon VAN (- 3.696 unități) sau Logan Pick-Up (- 2.611 unități).