Ea a dezvăluit faptul că problemele legate de calitate au crescut pe măsură ce producția Tesla Model S a urcat. La începutul anului 2014 ea a văzut aliniate mașinile cu probleme la nivelul plafonului interior, unde au apărut rosturi tot mai mari, pe măsură ce producția creștea. După ce Cristina Bălan a ridicat problema, a fost forțată să demisioneze, potrivit declarațiilor sale consemnate de Wall Street Journal. După ce a părăsit Tesla i-a spus lui Elon Musk faptul că inginerii pun componente defecte în mașină, cu toate că știu despre probleme. Compania a refuzat orice comentariu pe această temă.
Articolul din WSJ aduce în discuție faptul că Elon Musk, copilul-minune al industriei auto, anunța de-a lungul anilor cifre spectaculoase pentru Tesla, dar când veneau rezultatele, acestea mereu ratau proiecțiile. WSJ amintește că dacă anunți anumite ținte pe care știi nu le poți îndeplini ești pasibil de pedeapsă, potrivit legilor din SUA.
În ultimii cinci ani, Tesla nu a reușit să își atingă mai mult de 20 dintre proiecțiile pe care le-a făcut și a ratat toate cele 10 ținte propuse cu diferențe de aproape un an, potrivit Wall Street Journal.