Ofensiva Porsche în China: mașina de 2,2 milioane de dolari
Producătorul auto german Porsche, parte a grupului Volkswagen, va lansa anul viitor în China SUV-ul compact Macan și mașina de 2,2 milioane de dolari 918 Spyder, sperând să cucerească cea mai mare piață auto din lume, unde a avut succes cu modelul Cayenne.
Profitând de popularitatea Cayenne, cel mai bine vândut model Porsche în China, compania germană va promova noul Macan și va dubla numărul de dealership-uri din China în 2014, a declarat Helmut Broeker, directorul Posche pentru piața chineză, într-un interviu pentru Bloomberg.
Porsche mizează pentru 2014 pe vânzările din China, care va deveni cea mai mare piață de desfacere pentru constructorul german.
Succesul modelului Cayenne se datorează creșterii puternice a cererii pentru SUV-uri în ultimii ani, modelul de teren fiind cea mai bine vândută mașină Porsche pe piața chineză.
Porsche a început de asemenea să preia comenzi pentru supercarul 918 Spyder, care va costa în China 2,2 milioane de dolari după includerea taxelor.
Compania nu intenționează să urmeze exemplul altor producători auto prin deschiderea de fabrici în China pentru a evita taxele de import, deoarece clienții plătesc pentru un automobil creat și fabricat în Germania, a mai afirmat Broeker.
Porsche va deschide anul viitor la Shanghai, în apropierea complexului de Formula 1, un centru de training pentru șoferi, cu circuit și poligon auto.