Prima pagină » Auto » Peugeot a deschis cea de-a treia fabrică din China

Peugeot a deschis cea de-a treia fabrică din China

Peugeot a deschis cea de-a treia fabrică din China
PSA Peugeot Citroen, cel mai mare producător auto francez, a deschis cea de-a treia fabrică din China, în parteneriat cu o companie locală, extinzându-și prezența în Asia în timp ce operațiunile din Europa sunt afectate de recesiune și de declinul prelungit al pieței.

PSA Peugeot Citroen, cel mai mare producător auto francez, a deschis cea de-a treia fabrică din China, în parteneriat cu o companie locală, extinzându-și prezența în Asia în timp ce operațiunile din Europa sunt afectate de recesiune și de declinul prelungit al pieței.

Directorul general al companiei Philippe Varin a inaugurat unitatea, situată la Wuhan, în provincia Hubei, și dezvoltată în parteneriat cu Dongfeng Motor Corp, transmite Bloomberg.

Fabrica va asambla modelele sedan Citroen C-Elysee și Peugeot 301.

Extinderea Peugeot în China coincide cu reducerile de cheltuieli din Franța, unde compania a planificat închiderea unei fabrici și concedieri masive.

PSA Peugeot Citroen a înregistrat anul trecut o pierdere operațională de 576 milioane euro și a lansat un plan de restructurare care presupune închiderea fabricii de la Aulnay, din apropierea Parisului, și reducerea numărului de locuri de muncă din Franța cu 11.200.

Vânzările de autoturisme din Europa au scăzut în luna mai la minimul ultimilor 20 de ani, pe fondul recesiunii și șomajului record.

În China, vânzările Peugeot au urcat cu 32% în primele cinci luni ale anului, la 232.960 unități, în timp ce piața vehiculelor pentru pasageri a crescut cu 15%, potrivit datelor asociației producătorilor de automobile din China.

Peugeot vizează în acest an comercializarea a 557.000 de automobile în China, față de 500.000 în 2012, potrivit unui oficial al companiei.

Până în 2015, China ar putea deveni cea mai mare piață a Peugeot, depășind Franța, anticipează compania.

Prin producția de automobile în China, companiile străine evită taxele ridicate aplicate pe mașinile importate, care pot ajunge la 25% din preț.

Autor

Citește și