Record de vânzări Volkswagen în 2014
Vânzările grupului german au urcat cu 4,2% în 2014 comparativ cu anul anterior, la 10,14 milioane de unități, datorită creșterii livrărilor înregistrate de mărcile de lux Audi și Porsche și a extinderii brandului Skoda. Livrările mărcii cehe au depășit pentru prima oară 1 milioane de mașini în 2014.
Audi și-a menținut locul al doilea pe piața auto premium în 2014, după ce a înregistrat o urcare a vânzărilor de 10,5% față de 2013, atingând cifra record de 1,74 de milioane de mașini comercializate într-un an.
De asemenea, avansul livrărilor producătorului german a fost determinat de creșterea cererii în China, unde Volkswagen a vândut 3,68 de milioane de autovehicule, cu 12,4% mai multe decât în 2013.
Grupul a înregistrat o urcare cu 5,1% a livrărilor în Europa, la 3,95 de milioane de unități, în timp ce în America de Nord și America Latină, vânzările au scăzut cu 2%, la 599.700 de unități și, respectiv, cu 19,8%, la 795.700 de unități.
Sub conducerea directorului general Martin Winterkorn, Volkswagen și-a propus să devanse Toyota și să devină cel mai mare producător auto la nivel mondial până în 2018.
Grupul german a redus diferența față de Toyota la 72.000 de unități la finalul lunii septembrie 2014, în condițiile în care, la sfârșitul trimetrului al treilea din 2013, aceasta se situa la 227.000 de unități.