Primii care se vor bucura de noul model sunt 30 de angajați ai companiei care au primit deja cheile mașinii în valoarea de 35.000 de dolari, cu o autonomie de 354 de kilometri. Curiozitatea și dorința de cumpărare sunt, însă, mult mai mari, lista de așteptare fiind deja formată din peste 500.000 de oameni.
Este primul model de tip „popular” produs de Tesla, care dorește să-și extindă această linie de producție la nivel de serie, cu toate că, la prețul de pornire de 35.000 de dolari, mașina este ceva mai scumpă decât altele din aceeași nișă aflate deja pe piață. De exemplu, hibridul Chevrolet Volt este cu aproape 1.000 de dolari mai accesibil (pornește de la 34.100), iar electricul Nissan Leaf de la 30.680 de dolari.
În luna aprilie, compania Tesla, cofondată de Elon Musk, a întrecut General Motors (GM) și a devenit cel mai valoros producător de mașini din Statele Unite, cu o capitalizare de piață de peste 50 de miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.