Service-urile Dacia Renault Nissan au reziliat contractul cu liderul pieței RCA. Ce se întâmplă cu clienții

Publicat: 25 08. 2016, 12:08
Actualizat: 26 03. 2019, 04:45

„Asirom încearcă să impună un contract cu condiții care nu pot fi susținute din punctul de vedere al businessului, încearcă să reducă orele de manoperă și tarifele la un nivel nesustenabil și nerealizabil. Aceasta este tendința în piață, ca cei cu o poziție dominantă, o putere mare de negociere datorită volumului de RCA să încerce să forțeze nota”, a spus Dan Grigore, directorul general al Auto Cobălcescu, unul dintre cei mai mari dealeri Dacia, Renault și Nissan din România și membru al ACODAREN.

În aceste condiții, membrii asociației au reziliat contractul și lucrează cu Asirom numai pe bază de mandat din partea clientului pentru recuperarea banilor. Reprezentanții Asirom nu au putut fi contactați până la închiderea ediției.

„Cine vine acum în service cu o poliță RCA de la Asirom, reparăm mașina pe mandat. Este un formular tip, clientul ne mandatează pe noi să recuperăm banii pentru a evita problema pe care am avut-o cu Astra. Nu mai este decontare directă, este pe mandat. Clientul însă nu simte nicio modificare, după ce reparăm mașina, acesta pleacă cu ea din service”, a subliniat Dan Grigore.

Asirom a devenit în 2016 liderul pieței RCA, ocupând locul lăsat iber de Astra Asigurări, și avea o cotă de piață de 25,8% la finalul lunii martie, potrivit datelor comunicate recent de către ASF. Vânzările de polițe RCA ocupă aproape trei sferturi din portofoliul Asirom.