Singurul brand auto care a depășit în acest an vânzări de 2 milioane de vehicule în SUA
Ford este singurul brand auto care a realizat în acest an vânzări de peste 2 milioane de vehicule în Statele Unite, iar automobilul compact Focus a fost cel mai bine vândut model la nivel mondial, în perioada ianuarie-septembrie, relatează Bloomberg.
Vânzările de vehicule Ford în SUA sunt pe cale să atingă în acest an 2,2 milioane de unități, în creștere de la 2,1 milioane de unități în 2011, a declarat Erich Merkle, analist pentru vânzări al grupului.
Directorul general al Ford, Alan Mulally, încearcă să crească profiturile prin comercializarea acelorași modele la nivel global, dar cu versiuni diferite, în funcție de regiune.
Ford a realizat în primele nouă luni un profit de 4,07 miliarde de dolari, în scădere de la 6,6 miliarde de dolari în urmă cu un an, din cauza pierderilor înregistrate în străinătate.
Incluzând și brandul de lux Lincoln, Ford se menține în 2012 pe locul al doilea pe piața americană în funcție de vânzări, în urma General Motors.
Potrivit Ford, niciun alt brand auto nu a mai reușit din 2007 vânzări de peste 2 milioane de vehicule pe piața americană. Înaintea declanșării crizei financiare și a recesiunii în SUA, vânzări de 2 milioane de vehicule pe an erau un fapt obișnuit.