Vânzările mondiale ale Toyota Motor au crescut cu 18% în trimestrul al treilea, la 2,43 milioane de vehicule, iar grupul japonez și-a consolidat poziția de cel mai mare producător auto la nivel mondial, în fața General Motors, liderul din 2011, transmite Bloomberg.
Livrările Toyota au fost susținute de cererea ridicată pentru sedanul Camry și automobilul hibrid Prius.
Constructorul japonez a vândut 2,06 milioane de vehicule în trimestrul similar din 2011.
În primele nouă luni ale acestui an, vânzările Toyota au avansat cu 28%, la 7,4 milioane de automobile.
General Motors a vândut în trimestrul al treilea 2,28 milioane de automobile și 6,95 milioane de unități în primele nouă luni, a declarat Jim Cain, purtător de cuvânt al grupului american.
Grupul american a pierdut poziția de lider de piață în 2008, în favoarea Toyota. GM a redevenit anul trecut lider mondial în funcție de vânzări după ce producția Toyota a fost grav afectată de dezastrele naturale din Japonia și Thailanda.