Campania vizează modelele Prius produse începând din martie 2009, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei, Brian Lyons.
Toyota a vândut peste 3,6 milioane de autoturisme Prius până anul trecut, începând din 1997, când a fost lansat primul model, potrivit datelor companiei.
Grupul japonez estimează profit record pentru anul fiscal 2013-2014, care se va încheia în martie, datorită deprecierii yenului.
În ultimii ani, campaniile numeroase și masive de rechemări pentru remedierea a diverse defecțiuni au deteriorat imaginea Toyota ca lider în ceea ce privește calitatea și siguranța.
Problema software a modelelor Prius poate cauza, în anumite condiții de condus, supraîncălzirea unor piese ale sistemului de propulsie hibridă, provocând declanșarea unui sistem de siguranță care încetinește automobilul și poate opri propulsorul. Toyota nu a primit reclamații referitor la vreun accident cauzat de această eroare.
Toyota a vândut anul trecut 9,98 milioane de autovehicule la nivel modial, în urcare cu 2,4%, urmată de Volkswagen, cu 9,73 milioane, și General Motors, cu 9,71 milioane.