Bijuteria pe patru roți, un model Bugatti Brescia fabricat în 1925, este unul din cele 12 exemplare care au supraviețuit timpului și a aparținut unui singur om, care nu i-a adus nicio modificare din 1953 până astăzi.
Automobilul vechi de 90 de ani a fost unul din cele patru modele Bugatti ale actualului proprietar, Bernard Terrillon. În 1970, acesta a vândut trei dintre mașini, în timp ce Brescia a rămas în hambar, deoarece, în mod misterios, nimeni nu a cumpărat-o. Anul acesta, modelul rar a fost descoperit de rudele lui Terrillon în hambarul acestuia.
Dincolo de un cauciuc dezumflat, Brescia se află într-o stare perfectă, chiar dacă a stat nemișcată timp de 40 de ani. Mașina va atrage atenția numeroșilor pasionați auto care vor participa la licitația Artcurial din 22 iunie 2015.
Aceeași casă de licitații a vândut cea mai celebră colecție de mașini vechi găsită vreodată într-un hambar, cunoscută ca Baillon Collection, alcătuită din 59 de autoturisme istorice, printre care și un Ferrari California Spider, fabricat în 1961.
Mașinile – care au stat „ascunse” timp de 50 de ani – au fost vândute în februarie. La începutul anilor ’30, Bugatti a devenit un rival de temut pe circuitul de curse, dar și pe piața auto de lux. Mașinile sport Bugatti sunt denumite „pur sânge” și după Primul Război Mondial, Bugatti a capitalizat succesul la curse cu Type 13 Brescia.
Modelul Brescia a fost botezat după fabrica din Brescia în care au fost construite mașinile Bugatti câștigătoare ale Grand Prix-ului italian din 1921.