Vânzările Cadillac au scăzut în 2014. Ce planuri are General Motors pentru simbolul american
Vânzările Cadillac au scăzut anul trecut cu 6,5% și brandul american a fost depășit de Audi, scrie inautonews.com. Compania-mamă GM dorește să investească 12 miliarde dolari în opt noi modele Cadillac, până în 2020, și în alte două în următorii zece ani, a declarat Johan de Nysschen, vicepreședintele General Motors și președintele Cadillac, în timpul salonului auto de la Detroit.
Brandul se va concentra asupra segmentului de crossover, unde Cadillac este prezent cu un singur produs, SRX, în timp ce rivalii de la BMW sau Audi vând cinci, respectiv trei modele. Nysschen a spus că două modele crossover se vor situa sub SRX, iar unul deasupra gamei, în timp ce brandul va construi și un model de top.
După ce experții auto și clienții s-au declarat indiferenți față de modelul hibrid ELR, construit pe platforma primei generații de Chevrolet Volt, Cadillac a decis să renunțe la model.
Uwe Ellinghaus, directorul de marketing al Cadillac, a precizat că piesa de rezistență a companiei va fi un sedan, dincolo de modelul CT6, care va ajunge în reprezentanțe în acest an. Sedanul CT6 se dorește a fi un rival pentru BMW Seria 7 și Mercedes Clasa S.