Vânzările Dacia în Germania au crescut în primele opt luni de trei ori mai rapid decât piața
Cota de piață a Dacia în Germania s-a menținut în perioada ianuarie-august la nivelul de 1,7%, potrivit datelor biroului de înmatriculări auto german.
Dintre cele 33 de mărci analizate, 18 au înregistrat o evoluție pozitivă a înmatriculărilor de autoturisme noi, iar restul scăderi.
Cea mai bună evoluție a fost înregistrată de marca Jeep, cu un avans de 38,7%, la 5.807 de autoturisme, urmată de Land Rover, cu o creștere de 20,5%, la 10.165 unități. Cel mai mare declin a fost consemnat de Chevrolet, de 71,5%, la 5.234 de mașini.
Livrările liderul de piață Volkswagen au urcat cu 2,5%, la 430.862 autoturisme, iar cele ale mărcii Renault, parte a grupului cu același nume, care deține și Dacia, au crescut cu 4,8%, la 68.791 unități.
În luna august, înmatriculările Dacia au scăzut cu 6,6%, la 3.900 autoturisme, în timp ce piața a înregistrat un declin de 0,4%, la 213.092 unități. Dacia avea în august o cotă de piață de 1,8%.
Marca Mitsubishi a consemnat cel mai puternic avans în iulie, de 48,3%, la 2.121 autoturisme, urmată de Land Rover, cu 41,4%, la 909 unități și Jeep, cu 40,8%, la 849 unități. Renault a înregistrat un declin de 11,5%, la 6.801 unități.
Livrările Volkswagen au urcat luna trecută cu 15,5%, la 46.095 de autoturisme.
Germania este a doua piață ca mărime pentru Dacia, după Franța.