Compania a pierdut totuși din cota de piață în Europa, respectiv 0,3 puncte procentuale, la 9%, întrucât creșterea înmatriculărilor de vehicule ale Renault, de 6,5%, a fost sub avansul general al pieței, de 9,2%, chiar dacă producătorul auto francez a lansat recent modele precum Captur, Kadjar și Espace, se arată într-un comunicat al Renault.
Cota de piață a mărcii Dacia în Europa s-a redus cu 0,3 puncte, la 2,1%.
La nivel global, înmatriculările de vehicule Renault au urcat cu 1,2% în trimestrul al treilea.
Motoarele și vehiculele fabricate pentru companiile partenere Nissan și Daimler au reprezentat peste jumătate din avansul de 10,2% al veniturilor diviziei auto a Renault.
Renault a suplimentat recent producția de automobile subcompact Smart în Slovenia, pentru marca deținută de Daimler, precum și de SUV-uri Nissan Rogue în Coreea de Sud, pentru piața americană.
Directorul de vânzări al grupului, Jerome Stoll, a declarat că Renault a pierdut din vânzările europene pentru că producția nu a ținut pasul cu redresarea peste așteptări a pieței, ceea ce a dus la întârzierea livrărilor.
Grupul a confirmat estimările referitoare la rezultatele anului 2015 și a îmbunătățit previziunile pentru piața europeană.