Prima pagină » Auto » Volvo va introduce vânzările online de automobile

Volvo va introduce vânzările online de automobile

Volvo va introduce vânzările online de automobile
Volvo a anunțat că va introduce treptat vânzările de automobile pe internet și va investi mai mult în publicitatea online, renunțând în același timp la participarea la unele dintre saloanele auto internaționale importante, pentru a promova noile modele și a crește pe piața auto premium.

„Știm din cercetări că tot mai mulți clienți sunt dispuși să cumpere online. Motivul pentru acest lucru nu este dorința de a obține un preț mai mic, ci de a evita negocierile pentru cumpărarea unei mașini”, a afirmat Alain Visser, directorul departamentului de marketing și vânzări, relatează Bloomberg.

Volvo, care este deținută de compania Geely din China, vrea să crească bugetul pentru investiții în vânzările online pentru anul viitor. De asemenea, producătorul suedez plănuiește să mărească numărul reprezentanțelor la nivel global și să creeze un eveniment anual destinat promovării modelelor sale.

„Să fim cinstiți: încă suntem un jucător relativ mic. Avem o estimare de 800.000 de automobile vândute în 2020, ceea ce înseamnă că bugetele noastre, comparate cu ale unora dintre competitorii noștri, vor fi încă mici”, a declarat Alain Visser, directorul departamentului de marketing și vânzări.

El estimează că Volvo va vinde aproximativ 465.000 de autovehicule în acest an.

De anul viitor, producătorul suedez va participa la doar un salon auto în fiecare regiune: la cel de la Geneva, în Europa, la cel de la Detroit, în Statele Unite și la cel de la Shanghai sau Beijing, în China, în condițiile în care competitorii din segmentul premium, BMW, Audi și Mercedes-Benz, iau parte la toate saloanele auto mari la nivel internațional. Astfel, Volvo va renunța la participarea la două dintre cele mai importante saloane auto la nivel mondial, de la Paris și Frankfurt.

„Am făcut, până acum, ceea ce industria auto se aștepta să facem, dar acum vom face lucruri neașteptate. Trebuie să ieșim în evidență”, a afirmat Visser.

În luna august, Volvo a lansat un nou model de SUV, XC90, în încercarea de a revitaliza vânzările la nivel mondial și de a câștiga o cotă mai bună pe piața automobilelor premium. Producătorul suedez a vândut cele 1.927 de automobile XC90 ediție limitată în doar 47 de ore exclusiv pe internet.

Citește și