BLACK FRIDAY 2013. Retailerul electro-IT Flanco a anunțat că, până vineri la ora 10:00, a vândut peste 25.000 de produse din stocul de Black Friday 2013.
Cele mai căutate categorii de produse au fost tabletele, televizoarele smart și ultrabook-urile, pentru care Flanco s-a și pregătit cu stocuri de trei ori mai mari față de anul trecut. În primele 4 ore de la deschidere, rețeaua de 82 de magazine a companiei a vândut 3.600 de tablete, 3.500 de televizoare, 1.500 de notebook-uri și 1.700 de mașini de spălat.
Aici găsești oferta completă Black Friday de la Clickshop
Dintre cele 2.000 de repere unice incluse în oferta de Black Friday 2013, doar la patru dintre ele s-au epuizat stocurile, însă au fost introduse oferte alternative ca preț și caracteristici.
Dintre cele 3.500 de televizoare vândute, 57% au fost televizoare Smart, iar dintre camerele foto vândute, 33% au fost DSLR. De asemenea, clienții s-au orientat pentru produse performante și pe segmentul de telefoane – dintre acestea, 92% au fost smartphones.
Din categoria produselor electrocasnice, printre cele mai atractive oferte din campania Black Friday 2013 sunt cele pentru mașinile de spălat cu încărcare frontală, capacitate 7 kg și clasa A++, la prețul de 899 de lei, frigiderele cu capacitate de 218 litri, la 699 lei, plitele vitroceramice pe gaz, la 699 lei și espressoarele, la 349 lei.
Cu ocazia evenimentului, Flanco țintește vânzări de 85 milioane de lei. După Black Friday de anul trecut, compania a înregistrat vânzări de 12,1 milioane de euro.