Magazinele online din 2Parale – cea mai mare rețea de afiliere din România – au înregistrat aproape 9.000 de vânzări prin afiliere și au atras peste 1 milion de click-uri numai în primele 12 ore ale zilei de 22 noiembrie, prima zi oficială a fenomenului Black Friday 2013.
Vânzările magazinelor online au intrat pe un trend ascendent încă de joi și au explodat în primele ore ale zilei de vineri, odată cu afișarea primelor promoții. În numai 12 ore, advertiserii din 2Parale au vândut de 7 ori mai mult decât în ziua anterioară, de joi. Despre evoluția vânzărilor de la momentul știrilor de seară puteți citi mai multe aici.
Cele mai cumpărate produse au fost cele IT&C, de la tablete și laptop-uri la memorii, și electronicele, în contextul în care cele mai multe magazine cu reduceri au fost din acest domeniu. Cărțile au înregistrat însă una dintre cele mai spectaculoase creșteri. În topul preferințelor de Black Friday sunt și hainele și încălțămintea, multe magazine online de fashion pregătind cele mai atractive promoții pentru vinerea de 29 noiembrie.
Anul acesta, campania de Black Friday a atras interesul unui număr mai mare de comercianți online, numai în 2Parale fiind peste 100 de magazine online cu oferte speciale, de la electronice și electrocasnice la fashion, cosmetice, cărți, produse home&deco, asigurări și chiar alimente.
În 2012, prin 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România, s-au înregistrat de 15 ori mai multe vânzări de Black Friday decât într-o zi obișnuită de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au atras într-o singură zi 9.477 de comenzi, în valoare de 3,2 milioane de lei (fără TVA).
Lista completă a magazinelor online cu oferte de Black Friday 2013 este disponibilă pe www.2parale.ro/home/blackfriday.
2Parale este prima și cea mai mare rețea de afiliere din România și Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondată și condusă de Cristian Ignat – unul dintre cei mai cunoscuți specialiști și traineri români Google AdWords) este agenție Platinum Google Engage. 2Parale e singura rețea de marketing afiliat membră a IAB România.
Portofoliul 2Parale include peste 290 de campanii (printre care se numără Avon România, Elefant, OTP Bank, Provident, evoMAG, Fashion Days, RCA-ieftin.ro, F64, Miniprix și TinaR) și mai bine de 28.600 de afiliați, care au livrat 93 de milioane de click-uri și au generat advertiserilor vânzări de peste 68 de milioane de lei (fără TVA). Conversiile generate prin 2Parale sunt publicate si pot fi accesate in in timp real.