BLACK FRIDAY 2013. Peste 60 de magazine online din România au anunțat deja că pregătesc oferte speciale pentru Black Friday 2013, cea mai amplă campanie de reduceri online din an, potrivit datelor colectate de 2Parale de la cei peste 280 de advertiseri din rețea.
Vinerea de 29 noiembrie, ziua de vârf pentru reducerile online, va aduce anul acesta promoții de până la 80% pentru o gamă largă de produse, de la electronice și electrocasnice la haine, cărți și jucării pentru copii.
Ultimii ani au adus extinderea sărbătorii reducerilor și pe piața din România, comercianții online fiind cei care au promovat campania în rândul consumatorilor români. Fenomenul a luat amploare și a generat vânzări spectaculoase magazinelor care au venit cu promoții consistente.
În 2012, prin 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România, s-au înregistrat de 15 ori mai multe vânzări de Black Friday decât într-o zi obișnuită de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au atras într-o singură zi 9.477 de comenzi, în valoare de 3,2 milioane de lei (fără TVA).
„Dacă Black Friday 2012 a fost o acțiune de marketing fără precedent în online-ul românesc, avem semnale puternice de la advertiserii cu care lucrăm că 2013 va aduce implicarea unui număr mai mare de magazine. Estimăm că peste 100 de magazine online din 2Parale vor lansa oferte de Black Friday. Este un fenomen care aduce beneficii imediate și pe termen lung atât cumpărătorilor, cât și comercianților și afiliaților”, a declarat Dorin Boerescu, director executiv la 2Parale.
Noi magazine participă la eveniment
Din cele 60 de magazine care au anunțat că anul acesta participă la BlackFriday, o treime nu au derulat anul trecut promoții cu ocazia evenimentului. Există și magazine online care vor extinde perioada reducerilor pe parcursul mai multor zile, nu doar în Vinerea Neagră, iar altele vor lua startul mai devreme, pe 22 noiembrie, după cum a anunțat evoMAG.
Aici găsești cele mai bune oferte de la evoMAG
Black Friday 2013 va aduce reduceri din toate domeniile, de la electronice și electrocasnice la fashion, cosmetice, cărți, produse home&deco, asigurări și chiar alimente. Pentru fiecare categorie de magazine sunt așteptate vânzări spectaculoase, în condițiile în care numai anul trecut comenzile cu crescut de 22 de ori pentru un advertiser de fashion sau chiar și de 40 de ori.
Din segmentul IT&C, de exemplu, și-au anunțat participarea branduri puternice din domeniu, precum evoMAG, MarketOnline și Clickshop, în timp ce Miniprix, TinaR și 3 Suisses se numără printre magazinele online care pregătesc promoții la haine și accesorii.
Aici găsești cele mai bune oferte de la Clickshop
Elefant și Nemira, de pildă, vor aduce reduceri substanțiale la cărți, iar părinții vor putea achiziționa la prețuri mici produse pentru copii, de la magazine online ca Noriel sau Bebebliss. Cei pasionați de designul interior vor putea găsi oferte home&deco la magazine precum Vivre sau Homeycomb. Românii vor putea achiziționa la reducere inclusiv produse alimentare, OalaCuBunătăți și Bioportal alăturându-se campaniei de Black Friday.
Aici găsești cele mai bune oferte de la Nemira
Lista completă a magazinelor online cu oferte de Black Friday 2013 este disponibilă pe 2Parale.
Potrivit tradiției americane, Black Friday sau Vinerea Neagră marchează ziua de vineri care succede sărbătoarea de Ziua Recunoștinței și deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun.