În primele două zile ale promoțiilor de Black Friday 2013, magazinele online din 2Parale – cea mai mare rețea de afiliere din România – au înregistrat de peste 15 ori mai multe vânzări decât în două zile obișnuite de vineri și sâmbătă. Intervalul 22 – 23 noiembrie a adus magazinelor online din 2Parale 17.983 de vânzări în valoare de 8,1 milioane de lei (cu TVA).
Interesul românilor pentru ofertele de Black Friday s-a accentuat în acest an, comparativ cu perioada similară din 2012, mai ales că numărul comercianților care s-au alăturat campaniei de reduceri a crescut semnificativ. Astfel, în ziua de vârf a cumpărăturilor de Black Friday, vineri, afiliații din 2Parale au generat pentru magazinele online vânzări de peste 7 milioane de lei, mai mult decât dublul zilei de vineri similare din Black Friday 2012.
Traficul magazinelor online din 2Parale a crescut spectaculos încă de joi și a culminat pe 22 noiembrie, când acestea au primit 1,84 de milioane de click-uri în numai 24 de ore, volum care depășește traficul generat pe perioada a două săptămâni.
” Rezultatele sunt cu atât mai spectaculoase cu cât vorbim doar de începutul promoțiilor de Black Friday din acest an. Zeci de magazine online au anunțat reduceri pentru următorul weekend, când ne așteptăm la vânzări similare”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Ce s-a cumpărat de Black Friday
Cele mai cumpărate produse de Black Friday, prin intermediul 2Parale, au fost cele IT&C, de la tablete și laptop-uri la memorii, și electronicele, în contextul în care cele mai multe magazine cu reduceri au fost din acest domeniu. Cărțile au înregistrat una dintre cele mai spectaculoase creșteri în topul vânzărilor, iar hainele și încălțămintea au atras interesul unui număr mai mare de cumpărători.
Cea mai mare vânzare din aceste zile a depășit valoarea de 15.000 de lei, cumpărătorul achiziționând produse IT&C.
În intervalul 29 noiembrie – 2 decembrie, zeci de magazine de fashion, cosmetice, bijuterii, cadouri, cu articole pentru copii sau home&deco pregătesc reduceri de pâna la 85%. Potrivit tradiției americane, Black Friday 2013 sau Vinerea Neagră va aduce cele mai mari reduceri din an pe 29 noiembrie, ziua de vineri care succede sărbătoarea de Ziua Recunoștinței și deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun.
Lista completă a magazinelor online cu oferte de Black Friday 2013 este disponibilă pe www.2parale.ro/home/blackfriday.
2Parale este prima și cea mai mare rețea de afiliere din România și Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondată și condusă de Cristian Ignat – unul dintre cei mai cunoscuți specialiști și traineri români Google AdWords) este agenție Platinum Google Engage. 2Parale e singura rețea de marketing afiliat membră a IAB România.
Portofoliul 2Parale include peste 290 de campanii (printre care se numără Avon România, Elefant, OTP Bank, Provident, evoMAG, Fashion Days, RCA-ieftin.ro, F64, Miniprix și TinaR) și mai bine de 28.700 de afiliați, care au livrat 94 de milioane de click-uri și au generat advertiserilor vânzări de peste 68 de milioane de lei (fără TVA). Conversiile generate prin 2Parale sunt publicate și pot fi accesate în timp real.