BLACK FRIDAY 2013. 4,2 milioane de români au intenția să cumpere ceva cu ocazia evenimentului

Publicat: 14 11. 2013, 13:44
Actualizat: 15 01. 2020, 06:41

BLACK FRIDAY 2013. Cu ocazia evenimentului din acest an, 4,2 milioane de români au intenția să cumpere cel puțin un obiect, față de 2,4 milioane în 2012, potrivit unui studiu Daedalus Millward Brown, prezentat de eMAG.

Conform cercetării, a crescut și numărul românilor care știu de existența Black Friday, de la 4,1 milioane în 2012, la 7,4 milioane în 2013.

Aici găsești oferta completă Black Friday de la evoMAG

Potrivit lui Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG, Black Friday este „o combinație între rațional și emoțional”. Oamenii nu cumpără ceva cu ocazia evenimentului pentru că au neaparat nevoie, ci pentru că febra reducerilor îi determină să facă asta. Iar faptul că fac această achiziție nu este un lucru negativ. „Tehnologia ne duce la economie de resurse, fie că este vorba de timp sau bani”, a spus Stanciu.

Aici găsești oferta completă Black Friday de la Clickshop

Primul eveniment Black Friday a fost organizat în România în 2011. De atunci, retailerii locali au învățat multe, potrivit șefului eMAG. „Anunțarea orei la care încep promoțiile este o greșeală. Oamenii stau cu degetul pe tasta F5 (care reîncarcă o pagină în browserul de internet – n.r.). Nu vom mai anunța ora la care începem în acest an”, a mai spus Stanciu. Din această cauză, site-urile multor magazine au picat în 2012 cu ocazia Black Friday.