BLACK FRIDAY 2013. eMAG, cel mai mare retailer online din România, a reușit să vândă, pe 22 noiembrie, cel mai scumb produs comandat vreodată online în România – un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan, în valoare de 45.000 de euro. La acest automobil a fost aplicată și cel mai mare discount aplicat unui produs, de 12.600 de euro.
Din cele 63 de autoturisme Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai și Mercedes-Benz scoase la vânzare, în valoare totală de 1 milion de euro, au fost vândute 60.
„Interesul acordat autoturismelor, marea surpriză eMAG din acest an, ne-a depășit așteptările. Numai în primele 3 minute au fost vândute 4 mașini. Au fost clienți care ne-au spus că nu au dormit toată noaptea după ce au văzut oferta, de teamă că vor rata această ocazie”, a decșlarat Iulian Stanciu, director general la eMAG.
La ora 18:00, valoarea totală a vânzărilor eMAG era de 18 milioane de euro. De exemplu, în 2012, vânzările totale de Black Friday plus weekend au fost de 15,7 milioane de euro. Cea mai rapidă lichidare de stoc a fost înregistrată în cazul celor 1.000 de tablete de 99 lei/bucată, care au fost vândute în primele 5 minute.