Prima pagină » Black Friday » BLACK FRIDAY 2013 eMAG. Evenimentul începe pe 22 noiembrie. Reducerile ajung la 80%

BLACK FRIDAY 2013 eMAG. Evenimentul începe pe 22 noiembrie. Reducerile ajung la 80%

BLACK FRIDAY 2013 eMAG. Cel mai mare retailer online din România va începe campania Black Friday pe 22 noiembrie.

BLACK FRIDAY 2013 eMAG. Cel mai mare retailer online din România va începe campania Black Friday pe 22 noiembrie. Reducerile vor ajunge până la 80%, a anunțat Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG. El a mai spus că vor fi reduceri în valoare de 75 milioane de lei la toate categoriile de produse oferite de eMAG și Flanco.

Compania a luat decizia să dea startul mai devreme la Black Friday 2013 deoarece este mai bine atât pentru angajații săi, cât și pentru clienți, potrivit lui Stanciu. „De 1 decembrie, zi liberă, oamenii se vor bucura de produsele comandate cu ocazia Black Friday”, potrivit lui Stanciu. 

Datele unui studiu comandat de Dante International arată că 4,2 milioane de români intenționează să cumpere produse în timpul campaniei de reduceri, dublu față de 2012. „Dintre aceștia, 58% vor să cumpere de la eMAG și Flanco. Principalele trei categori de produse vizate sunt electrocanice mici, haine și televizoare”, a spus Stanciu, care a adăugat că s-au investit 500.000 de euro în servere și platforma web a magazinului online. „Ne așteptăm la 200.000 de comenzi de BLACK FRIDAY 2013, peste 4 milioane de vizitatori unici și vânzări de 98 milioane de lei”, a spus Stanciu, care precizat că valoarea cumulată a reducerilor în magazinele Flanco și pe emag.ro se ridică la 75 milioane de lei.

Aici găsești oferta completă Black Friday de la evoMAG

Pentru ziua de 22 noiembrie, retailerul țintește vânzări de 22 milioane de euro, dublu față de 2011. Vor fi scoase la ofertă 250.000 de produse, majoritatea fiind lansate pe piață în 2013. „Vrem să spulberăm mitul potrivit căruia Black Friday este doar un prilej de lichidarea stocurilor vechi. Cel putin trei sferturi din produsele pe care eMAG le va scoate la ofertă au fost lansate în 2013″, a mai spus Stanciu.

Întrebat cum comentează faptul că unii clienți susțin că retailerii scumpesc produsele înainte de Black Friday pentru a avea apoi de unde reduce prețurile, cu ocazia evenimentului, Stanciu a spus că acest lucru nu este adevărat. „Cine face asta își dă foc la valiză”, a spus el. Șeful eMAG admite însă că uneori se fac greșeli, neintenționate, și că prețurile sunt afișate greșit. 

Livrările pentru toți clienții se vor face până pe 1 decembrie, prin FAN Courier. eMAG estimează că va livra 30.000 de colete pe zi.

eMAG a anunțat că a investit 500.000 de euro în servere și servicii web, pentru ca site-ul să nu cadă din cauza traficului mare pe care îl va înregistra.

Aici găsești oferta completă Black Friday de la Clickshop

Compania a anunțat ți ca a pregătit o mare surpriză pentru Black Friday 2013, însă nu a oferit detalii despre aceasta. 

Notorietatea evenimentului Black Friday s-a dublat în rândul cumpărătorilor români în ultimul an, arată un studiu Daedalus Millward Brown. Astfel, 7,4 milioane de români așteaptă în acest an evenimentul, față de 4,2 milioane în 2012.

 

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele