BLACK FRIDAY 2013. Flanco, unul din cele mai mari lanțuri de retail electro-IT din România, începe evenimentul Black Friday pe 22 noiembrie, la ora 06:00 dimineața. Vor urma alte două zile de promoții, până pe 24 noiembrie. Reducerile vor ajunge la 80% la anumite categorii de produse.
Cu ocazia Black Friday 2013, Flanco țintește vânzări de 85 milioane de lei. Compania va oferi 150.000 de produse la preț redus și are în stoc 450.000 de articole pentru eveniment, cu peste 80% mai multe comparativ cu anul trecut.
Aici găsești oferta completă Black Friday de la Clickshop
„Suntem gata să le oferim clienților noștri reduceri atractive pentru toate categoriile de produse și mai mult timp la dispoziție pentru cumpărături, extinzând orarul de funcționare al magazinelor Flanco, pe parcursul a trei zile – dintre care două de weekend. Vom crea, fără îndoială, cel mai bun eveniment Black Friday din retail-ul tradițional electro-IT. Ne așteptam ca anul acesta, de Black Friday, să avem 1 milion de vizitatori și vânzări de 85 de milioane de lei”, a declarat Violeta Luca.
Comparativ cu 2012, Flanco a inclus în oferta sa de patru ori mai multe tablete și telefoane, și de trei ori mai multe televizioare Smart. Astfel, reducerile la produse electronice, electrocasnice și IT ajung până la 50%, în timp ce la electrocasnicele mici reducerile sunt de până la 80%.
Aici găsești oferta completă Black Friday de la evoMAG
Compania a investit 200.000 de euro în evenimentul Black Friday 2013. Acesta va fi organizat în 80 de magazine Flanco. Două dintre acestea vor fi deschise cu două zile înainte de eveniment, la Deva și Galați, a anunțat Violeta Luca.
Cu ocazia Black Friday de anul trecut, Flanco a înregistrat vânzări de 12,1 milioane de euro. Cele mai căutate produse au fost televizoarele, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, mașinile de spălat și produsele electrocasnice încorporabile.