Prima pagină » Black Friday » BLACK FRIDAY 2013. MarketOnline.ro preia strategia Altex – de două ori diferența

BLACK FRIDAY 2013. MarketOnline.ro preia strategia Altex – de două ori diferența

BLACK FRIDAY 2013. MarketOnline.ro preia strategia Altex - de două ori diferența
BLACK FRIDAY 2013. Magazinul online MarketOnline.ro a anunțat că le va oferi, cu ocazia Black Friday 2013, clienților săi de două ori diferența dacă aceștia vor găsi la un alt magazin un preț mai mic pentru produsul comandat. Aceasta este o politică d epromovare folosită de retailerul electro-IT Altex.

BLACK FRIDAY 2013. Magazinul online MarketOnline.ro a anunțat că le va oferi, cu ocazia Black Friday 2013, clienților săi de două ori diferența dacă aceștia vor găsi la un alt magazin un preț mai mic pentru produsul comandat. Aceasta este o politică d epromovare folosită de retailerul electro-IT Altex.

Aici găsești oferta completă Black Friday de la MarketOnline

„Clientul poate veni direct pe www.marketonline.ro și achiziționa produsul dorit din oferta noastră fără a mai trebui să caute în toate ofertele magazinelor cel mai mic preț. În cazul în care clientul găsește un preț mai mic pentru același reper în oferta de Black Friday a unuia dintre magazinele concurente participante la această campanie, noi îi vom plăti de 2 ori diferența”, a declarat Andrei Crăcea, general manager al MarketOnline.ro.

BLACK FRIDAY 2013. Ofertele eMAG, evoMAG, Flanco, Altex, Oktal. SĂPTĂMÂNA ÎN CARE PREȚURILE SE PRĂBUȘESC

Black Friday 2013 va începe de la primele ore ale dimineții, atunci când pe site-ul MarketOnline.ro vor fi afișate reducerile de până la 75%: clienții vor putea cumpăra tablete la un preț de 199 lei, televizoare de 80 cm la 829 lei și aspiratoare la 99 lei. 

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele