Prima pagină » Black Friday » BLACK FRIDAY 2013. PayU România se așteaptă la tranzacții de 40 milioane de euro

BLACK FRIDAY 2013. PayU România se așteaptă la tranzacții de 40 milioane de euro

BLACK FRIDAY 2013. PayU România se așteaptă la tranzacții de 40 milioane de euro
BLACK FRIDAY 2013. Peste 400.000 de români vor cumpăra produse de la retaileri online în ziua campaniei de reduceri Black Friday, 22 noiembrie, iar valoarea tranzacțiilor va depăși 40 milioane de euro, a estimat PayURomânia.

BLACK FRIDAY 2013. Peste 400.000 de români vor cumpăra produse de la retaileri online în ziua campaniei de reduceri Black Friday, 22 noiembrie, iar valoarea tranzacțiilor va depăși 40 milioane de euro, a estimat PayURomânia.

„Anul acesta am început pregătirile pentru Black Friday încă din primavară. În urma discuțiilor cu marii retaileri am optimizat platformă de procesare a plăților online pentru a răspunde atât volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale dimineții dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecăruia dintre ei”, a declarat directorul general al PayU România, Daniel Nicolescu.

Potrivit acestuia, magazinele online de IT și electrocasnice vor înregistra cele mai multe comenzi și creșteri de până la 300%, însă evoluții semnificative, de peste 40%, sunt așteptate și pe segmentele fashion, jucării sau cărți.

Deoarece produsele ce vor fi achiziționate vor fi peste valoarea medie uzuală, compania se așteaptă și la creșterea numărului de tranzacții efectuate cu cardurile cu rate.

În plus, pentru data de 22 noiembrie, compania a dublat numărul oamenilor din departamentele de antifraudă și suport cumpărători, având în vedere că plata online este modalitatea cea mai simplă prin care utilizatorii pot fi siguri că prind ofertele, evitând în același timp aglomerația și timpul mare de facturare și acordare a garanției.

PayU este furnizor de soluții comerț electronic (eCommerce) integrate, deținut de Naspers, un grup multinațional, cu operațiuni în 131 de țări.

În România, PayU este lider pe piața de plăți online, cu peste 2,8 milioane de tranzacții procesate în 2012, în valoare de 176,4 milioane de euro și o cotă de 80% din volumul total al Romcard.