Prima pagină » Comunicate de presă » Bilanț după un an de activitate: peste 161.000 de vizitatori la Destiny Park

Bilanț după un an de activitate: peste 161.000 de vizitatori la Destiny Park

Bilanț după un an de activitate: peste 161.000 de vizitatori la Destiny Park

Fundația Destiny Park a oferit acces gratuit altor 6500 de copii. Destiny Park este primul parc de edutainment (învățare prin joacă) din România și cel mai mare din Europa de Est. În aceste zile parcul împlinește 1 an de la deschidere. Urania Cremene este expertul în parenting din fruntea echipei care a conceput experiențele pentru copii.  

Destiny Park se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani și este situat în zona comercială Băneasa din București. Promovând învățarea prin joacă și educația alternativă atât în rândul cadrelor didactice, cât și al părinților, Destiny Park a devenit rapid un punct major de interes pentru petrecerea timpului liber sau pentru programele Școala altfel și Săptămâna verde.

Parcul tematic are la bază 43 de experiențe de role play din multiple domenii printre care medicină, industrie alimentară, mass-media, industrie, auto, sport, IT și multe altele.

Celor 161.000 de vizitatori li s-au adăugat mai mult de 6500 de copii din medii defavorizate sau cu diverse dizabilități, veniți prin Fundația Destiny Park. Aceștia au avut acces gratuit la activitățile din parc și au fost aduși cu ajutorul asociațiilor și fundațiilor partenere. De asemenea, este important de precizat că în Destiny Pak se asigură acces gratuit copiilor cu dizabilități care vin individual. Printre ONG-urile partenere se numără Magic Camp, Fundația ASSA, SOS Satele Copiilor, Help Autism , Hospice Casa Speranței, Institutul de Fapte Bune.

Urania Cremene: „În momentul în care m-am alăturat proiectului Destiny Park am știut că va fi un succes pentru că a adus în România, la un nivel macro, un concept care spijină învățarea peste tot în lume. Să faci edutainment, adică să îi distrezi pe copii în timp ce ei învață, a depășit de mult doar ideea de trend. Este un fapt. Ne-am gândit la copiii din România, am conceput totul adaptat la cultura și nevoile noastre, dar și integrând valențe și valori internaționale. De aceea, angajații Destiny Park sunt pregătiți de mine pe baza metodologiei All About Parenting, pentru a le oferi copiilor cele mai reușite experiențe. Este foarte important să știi cum să vorbești, cum să te comporți și mai ales, cum să trezești curiozitatea unui copil, pentru a-l putea apoi inspira și încuraja. Și acest lucru se întâmplă în fiecare zi la Destiny Park.”

Companiile care au ales să se alăture acestui proiect unic în România ajută la crearea unor experiențe cât mai aproape de cele reale, la educarea copiilor în ceea ce înseamnă industriile respective și în special, la spijinirea educației nonformale din România. Este un demers pe care toți partenerii prezenți în parc și l-au asumat și îl promovează. Fiecare companie implicată are exclusivitate pe industria respectivă.

Deși este un concept nou, atât brandurile partenere, cât și oamenii pe care îi vizează (părinții cu copii între 4 și 14 ani, învățătorii și profesorii) au înțeles repede cu ce vine nou parcul și de ce un astfel de spațiu reprezintă o abordare inovativă a învățării.

Dacă în primele 4 luni vizitatorii veniți în Destiny Park erau în proporție de 90% din București și Ilfov, acum județe precum Constanța, Prahova, Tulcea, Brăila, Galați, Buzău, Călărași, Argeș, Vâlcea, Dâmbovița, Vrancea constituie 40% din vizitatori. Lor li se adaugă din ce în ce mai mulți turiști străini care vizitează Bucureștiul cu copiii, Destiny Park devenind un punct de atracție pentru aceștia.

„Vizitatorii care au fost prezenți în Destiny Park în acest an sunt din 2 categorii: vizitatori veniți cu grupurile școlare și vizitatori individuali, copii cu părinți, din toată zona de Sud, Sud-Est și Sud-Vest a României. Ne bucurăm să spunem că au venit oameni chiar și din Oradea, Cluj, Iași sau Timișoara special pentru a vizita Destiny Park. Proiectul nostru atrage atât prin inovație și unicitate, cât și prin faptul  că oferă copiilor o experiență specială de învățare prin joc.  Orășelul magic din Băneasa a devenit deja un simbol pentru copii, iar noi suntem mândri de acest lucru pentru că este clar că era nevoie de un astfel de spațiu.  Și ne mândrim și cu faptul că partenerii noștri sunt companii de top din România. De la deschidere și până acum ni s-au alăturat încă 12 branduri, reușind astfel să acoperim multe industrii sau meserii. În ceea ce privește numărul de vizitatori, dacă în acest an am atins 161.549, estimăm că în următorul an vom depăși 185.000 de vizitatori. În plus, dezvoltăm proiecte speciale dedicate părinților, programe de fidelizare pentru cei mici și ne uităm deja spre alte orașe din țară unde am putea să ne extindem.  ” – Ana-Maria Pascaru, Director de Marketing Destiny Park.

Destiny Park a devenit în acest an membru al IAAPA (International Association of Amusement Parks and Attractions) asociația globală din industria dedicată divertismentului.

În următorul an, Destiny Park va continua programele pe care le-a dezvoltat în cadrul parcului, precum tabarele urbane din timpul vacanțelor, cursuri dedicate de actorie și dans, dar vine și cu noutăți pentru părinți. Luna septembrie reprezintă startul unor seminarii dedicate părinților, seminarii susținute de Urania Cremene și Iancu Guda. Părinții vor putea accesa gratuit seminariile de parenting și de educație financiară.

Partenerii Destiny Park până în acest moment sunt Lidl România, Regina Maria, Digi24, Banca Transilvania, Rodbun, Rovere, OPTIblu, Dr.Max, Kiss FM, Vladila, Bioderma, Napolact, LEGO, Sweeteria, Arctic, SiXT, Cognizant, Cărturești, Pizzeria Volare, Dorna, Haribo, Philips Sonicare, Elgydium, Netafim, Reinke, Dyson, KMW Systems, Rent for Comfort, Update Adv, Scanbox, Cineplexx și Turkish Airlines.

Partenerul insitituțional care s-a alăturat misiunii de educare a copiilor și de susținere a sportului,  Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) a fost prezent la evenimentul aniversar împreună cu sportivi de marcă ai României precum Cătălin Chirilă – campion mondial și european la canoe simplu, Alina Dumitru, prima campioană olimpică la judo a României, Monica Roșu , campioană olimpică la gimnastică, Larisa Iordache, medaliată la JO, CM și campioană europeană la gimnastică, Irina Deleanu, Președintele FR Gimnastică Ritmică, Marian Drăgulescu, de 8 ori campion mondial si de 10 ori campion european la gimnastica, Constantina Diță , campioană olimpica la maraton și Ana-Maria Brânză, campioană olimpică, mondială și europeană, de 5 ori cea mai bună spadasină a lumii, devenită Ambasador al Destiny Park.

Despre Destiny Park

Destiny Park este cel mai mare parc de edutainment din Sud-Estul Europei și primul de acest fel din România. Este dedicat copiilor între 4 și 14 ani și este locul în care copiii învață prin joc. Parcul este situat în zona Băneasa pe o suprafață de peste 5000 mp și are 177 de locuri de parcare. Destiny Park este membru al IAAPA (International Association of Amusement Parks and Attractions) asociația globală din industria dedicată divertismentului.