Prima pagină » Comunicate de presă » Caravana Reciclării Creative – GOLD în Clasamentul Community Index 2024 | Comunicat de presă

Caravana Reciclării Creative – GOLD în Clasamentul Community Index 2024 | Comunicat de presă

Caravana Reciclării Creative - GOLD în Clasamentul Community Index 2024 | Comunicat de presă

Caravana Reciclării Creative aduce OSCAR Downstream distincția GOLD la categoria Reduce Reuse Recycle în clasamentul Community Index 2024. Campania devine astfel un exemplu de bune practici și viziune strategică pentru implicarea companiilor în comunitățile din România.

București, 9 octombrie 2024 – Caravana Reciclării Creative, proiect derulat de OSCAR Downstream și Asociația PlaYouth, a fost din nou premiată, de data aceasta cu distincția GOLD la categoria Reduce Reuse Recycle în clasamentul Community Index 2024, care evidențiază bune practici și proiecte strategice prin care companiile investesc în comunități, printr-o evaluare la cele mai importante standarde internaționale.

Ediția Community Index 2024 a acoperit perioada ianuarie 2023 – mai 2024 și a pornit de la o bază cu peste 850 de proiecte sau programe. Cu atât mai mult, decernarea distincției GOLD pentru proiectul Caravana Reciclării Creative, este o recunoaștere a acestui proiect-fenomen care transformă la nivel național școala românească. Alimentăm binele și ducem România Tot Înainte.

Nicolae Bănică, CEO OSCAR Downstream: „Distincția Community Index ne motivează și ne validează obiectivul strategic de a duce Caravana Reciclării Creative în întreaga țara, în următorii ani. Uitându-mă la multitudinea de proiecte evaluate în 2024, dar și la numeroasele companii care au inițiative extraordinare de sustenabilitate, cred că cel mai mare câștigător este, în acest moment, societatea românească. Nu doar că mediul de business este conștient că trebuie să se implice activ în demersurile pentru un viitor mai bun, dar propune proiecte inovatoare, de calitate și cu impact real, care se aliniază la cele mai importante standarde internaționale în domeniu”.

Luiza Dumitru, Communication & Marketing Director OSCAR Downstream, adaugă: „Când te implici 100% într-un proiect atât de frumos, uneori uiți să vezi pădurea de copaci. Pierzi imaginea de ansamblu. Cred că nu am conștientizat cu adevărat câte am realizat în numai două ediții de la lansarea Caravanei, până nu am completat aplicația pentru Community Index. Acest instrument de benchmarking este extrem de complex și aprofundat, generând un set de bune practici și studii de caz care ridică nivelul așteptărilor de sustenabilitate din România. Felicitări tuturor finaliștilor! Distincția Community Index reprezintă un motiv de mândrie, dar și o mare responsabilitate. Împreună generăm schimbarea și construim o lume mai bună pentru generațiile viitoare”.

Caravana Reciclării Sustenabile este un proiect național dedicat cadrelor didactice și elevilor din învățământul preuniversitar, care încurajează reciclarea creativă a deșeurilor și conștientizarea efectelor consumerismului asupra mediului înconjurător. După două ediții, campania a ajuns la aproximativ 135.000 de beneficiari indirecți și a dezvoltat hub-uri de creativitate și sustenabilitate în 12 județe din țară – Călărași, Giurgiu, Brașov și Sibiu (în 2023) și Sălaj, Bistrița Năsăud, Arad, Timiș, Satu Mare, Maramureș, Cluj și Bihor (în 2024).

Distincția Community Index 2024 se alătură unui palmares impresionant de validări din partea comunității pentru dezvoltare sustenabilă din România. În acest an, Caravana Reciclării Sustenabile a primit Premiul II la categoria Mediu în cadrul Romanian CSR Awards – Gala Companiilor Sustenabile, Premiul Sustainable Business Hero la Gala Biz Sustainability Awards 2024 și Premiul pentru Țintele Atinse în cadrul Obiectivului de Dezvoltare Durabilă Quality Education la Gala Dezvoltăm România Sustenabil.

Toate detaliile despre proiectul #CaravanaReciclăriiCreative sunt prezentate pe https://playouth.ro/portfolio/caravana-reciclarii-creative/ și pe pagina de Facebook a proiectului https://www.facebook.com/hashtag/caravanareciclariicreative/

A căpătat experiență în trustul Intact Media Group și a activat, ulterior, în echipa Kanal D. În 2019 s-a alăturat trustului Gândul Media Network, semnând articole în CIAO, VERDICT, CANCAN ... vezi toate articolele

Citește și