Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România ca director de comunicare
După o carieră de 21 de ani în media, Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România ca director de comunicare. Din noua poziție, Emma va contribui la comunicarea viziunii companiei de a înlocui țigările cu produse fără fum care – deși nu sunt lipsite de riscuri – sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. Dragoș Bucurenci, care a condus echipa de comunicare începând din 2019, a preluat funcția de director al departamentului afaceri externe.
„Suntem angajați pe deplin în misiunea noastră de a construi o Românie fără fum în care țigările vor fi înlocuite cu produse alternative, care sunt o alegere mai bună pentru adulții care altfel ar continua să fumeze. La nivel de companie, ne transformăm din temelii și avem nevoie de oameni care să împărtășească viziunea unui viitor fără fum și care să comunice această transformare către societate în ansamblul ei. Experiența și calitățile Emmei Zeicescu îmi dau încredere că putem face pași rapizi pe drumul către acest viitor, în beneficiul fumătorilor adulți din România și al sănătății publice în general.” – Daniel Cuevas, Managing Director, Philip Morris România
Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România după o carieră de mai bine de două decenii în televiziune, presă scrisă și online . Este licențiată în jurnalism și s-a specializat în Breaking News și Talk-Show. A colaborat cu Realitatea TV (2006-2016), Televiziunea Română (2016-2019) și Gândul (2020-21). Este formator autorizat, consultant și trainer în comunicare și public speaking. Iubește comunicarea relevantă, activitatea de mentorat, creativitatea și crede în puterea fiecărui om de a construi și de a se reinventa.
„În decizia de a mă alătură companiei a contat enorm angajamentul ferm al Philip Morris International de a construi un viitor în care țigările să fie înlocuite definitiv cu produse fără fum, care sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. Din această perspectivă, îmi doresc să fiu parte dintr-o conversație onestă și relevantă, una de care cu toții avem nevoie. Am fost și voi fi omul care mizează pe curaj, pe adevăr și pe nevoia de schimbare a mentalităților anacronice. Atunci când Philip Morris România mi-a propus rolul de director de comunicare, am înțeles că ne aflăm împreună în fața unei mari provocări. Un viitor fără fum înseamnă argumente științifice solide, care se adresează tuturor celor care cred că soluțiile vin din inovație și din dialog deschis, fără prejudecăți. Noi avem datoria să ducem conversația la următorul nivel!” – Emma Zeicescu, Director Communications, Philip Morris România.
„Venirea Emmei în echipa Philip Morris este o veste extraordinară pentru viziunea îndrăzneață pe care Philip Morris o propune fumătorilor români. România a făcut pași importanți pe drumul către un viitor fără fum, dar noile produse inovative din tutun sunt încă puțin înțelese, iar știința din spatele lor este prea puțin cunoscută de publicul larg. Nu putem face această transformare de unii singuri, avem nevoie ca aceste produse, care sunt o alternativă mai bună pentru fumătorii adulți, să fie înțelese de media, de autorități, de societatea civilă în ansamblul ei. Emma va juca un rol hotărâtor în această strategie și sunt convins că împreună putem ajuta România să înțeleagă că un viitor fără fum este posibil.” – Dragoș Bucurenci, Director External Affairs, Philip Morris România
România se află în centrul strategiei Philip Morris International (PMI) de a construi un viitor fără fum și de a înlocui țigările cu produse fără fum care – deși nu sunt lipsite de riscuri – sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. PMI a făcut investiții semnificative în fabrica din Otopeni, de 500 de milioane de dolari, pentru transformarea acesteia dintr-o unitate de producție pentru țigări într-o fabrică de ultimă generație care produce consumabile pentru produsele fără fum dezvoltate de companie. În perioada 2022-2023, PMI va mai investi peste 100 de milioane de dolari și va continua să dezvolte capacitățile de producție pentru piața internă și externă, cât și pentru a avea un impact cât mai redus asupra mediului.