Gorenje este un brand de succes de electrocasnice, parte a grupului Hisense Europe, ce se adresează celei de-a patra generații de tinere familii din Europa și din întreaga lume.
Hisense Europe, alături de brand-ul său Gorenje, și-a reafirmat angajamentul de a sprijini handbalul din Europa, devenind partener oficial în cadrul următoarelor patru evenimente ale Campionatului European: EHF EURO masculin 2024 și 2026, precum și EHF EURO feminin 2024 și 2026.
Gorenje este un nume nelipsit de pe marile scene ale handbalului european. Prima sa acțiune de sponsorizare a avut loc în cadrul Campionatului EHF EURO masculin din Croația, din 2018, urmată de susținerea următoarelor două campionate din 2020, respectiv 2022.
Ca urmare a succesului competițiilor masculine, Gorenje se alătură acum, pentru prima dată, grupului de sponsori ai Campionatului EHF EURO feminin din 2024 și 2026. Acordul pe termen lung a fost intermediat de către Infront Sports & Media, partener exclusiv de media și marketing al Federației Europene de Handbal.
Pentru următoarea ediție a Campionatului European de handbal masculin EHF EURO 2024 (10-28 ianuarie), Gorenje și-a extins pachetul de sponsorizare, având inclusiv drepturi de promovare și drepturi digitale, cum ar fi prezentarea clasamentului Top 5 goluri și a pronosticului oficial al meciurilor din aplicația EHF EURO.
De asemenea, Gorenje are posibilitatea de a organiza activități în pauzele dintre reprize, continuând comunicarea de pe platforma sa de sponsorizare de succes #simplyfans, activă în handbalul și fotbalul european încă din 2017.
Martin Hausleitner, secretarul general al EHF, a declarat: „Suntem încântați să prelungim parteneriatul nostru pe termen lung cu Gorenje pe parcursul următoarelor patru ediții ale EURO EHF. De-a lungul ultimilor ani, am construit un parteneriat puternic, permițându-i companiei Gorenje să devină sponsor la nivel global și să se bucure la rândul său de beneficiile celei mai mari competiții europene de handbal. Suntem mândri că în urma parteneriatul nostru de succes, Gorenje a devenit partener oficial al EHF EURO feminin în 2024 și 2026, marcând astfel o nouă etapă în evoluția handbalului feminin.”
Alenka Potočnik Anžič, director de marketing Hisense Europe: „Brandul Gorenje a devenit partenerul handbalului european de top în 2017. Datorită randamentului ridicat al investițiilor, printre cele mai semnificative din sponsorizările sportive, și a unei creșteri impresionante a expunerii media, prelungirea parteneriatului nostru a fost de la sine înțeleasă. Devenind partenerul oficial al EURO EHF masculin și feminin din 2024 și 2026, ne vom strădui în continuare să creștem gradul de conștientizare a brand-ului și să ne consolidăm poziția (de lider) pe piețele europene cheie. Pentru că handbalul se bucură de o audiență tot mai mare, Gorenje dispune de o platformă excelentă de interacțiune cu consumatorii noștri. Sunt extrem de mândru că, pentru prima dată, ne implicăm și în handbalul feminin. Angajamentul nostru de a sprijini egalitatea de gen reprezintă un pilon fundamental în strategia noastră ESG și sunt bucuros că ne putem implica în această direcție și la nivelul sponsorizărilor sportive”.
James Chubb, șeful departamentului de handbal de la Infront: „Gorenje a conștientizat dintotdeauna importanța sponsorizării evenimentelor EHF, iar angajamentul său pe termen lung față de sportul masculin i-a permis să se bucure de vizibilitate la nivel european. Prin acest nou acord, Gorenje își consolidează participarea și dincolo de competițiile masculine, sprijinind pentru prima dată EHF și în cadrul edițiilor feminine din 2024 și 2026. Este un exemplu perfect al modului în care evoluția continuă a handbalului feminin – și a sportului în general – atrage un public mai larg și mai divers”.
Compania multinațională Hisense se numără printre cei mai importanți producători de aparatură electrocasnică și produse electronice de consum din lume. În ultimii 50 de ani, compania a avut un parcurs fulminant de dezvoltare.
De la o mică fabrică de radiouri din orașul chinez Qingdao, în prezent a devenit o corporație globală cu o prezență în 160 de țări și regiuni din întreaga lume. La nivel mondial, are peste 100 000 de angajați.
Grupul Hisense acoperă diverse industrii și categorii de produse, de la electronice de consum, electrocasnice și sisteme IT inteligente, și până la sectorul imobiliar.
Compania Hisense utilizează ultimele tendințe în materie de tehnologie pentru a dezvolta soluții inovatoare și adaptate la nevoile clienților, menite să îmbunătățească în mod semnificativ calitatea vieții. Activitatea sa se bazează pe o rețea de distribuție puternică din întreaga lume, în special în Europa.
Hisense Europe deține 27 de unități de afaceri, trei centre de producție performante și patru centre de cercetare și dezvoltare pe întreg teritoriul Europei. Compania reunește diferite brand-uri, adresându-se unor segmente diferite de clienți.
Dintre acestea, patru sunt renumite la nivel mondial: Hisense, Gorenje, Asko și Toshiba. Fiecare brand se adresează unei categorii diferite de consumatori și propune soluții inovatoare, concepute pentru a oferi un plus de confort în locuințele moderne.
În ultimii trei ani consecutivi, veniturile din vânzări ale Hisense Europe au înregistrat o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 26%, devenind astfel unul dintre cei mai importanți producători europeni de electrocasnice și produse electronice de consum. Viziunea companiei înființată de peste un secol este a continua să inspire încredere consumatorilor, oferindu-le soluții inteligente, cu scopul de a le îmbunătăți calitatea vieții și bunăstarea.
Campionatul European de handbal masculin EHF EURO 2024 va avea loc în Germania între 10 și 28 ianuarie. Este pentru prima dată când Germania găzduiește ediția masculină a celui mai important eveniment al Federației Europene de Handbal și pentru prima dată când un Campionat European cu 24 de echipe are loc pe teritoriul aceleiași țări.
Deja se preconizează un nou record mondial în ziua deschiderii, arena primelor meciuri, MERKUR SPIEL ARENA din Dusseldorf, cu o capacitate de 50.000 așteptându-se să găzduiască cel mai mare număr de spectatori la un meci de handbal din istorie. Ulterior, în Berlin, Mannheim și Munchen vor avea loc cele șase meciuri din turul preliminar.
Principalele etape vor avea loc la Hamburg și Köln, iar arena LANXESS din Köln va găzdui ultimul weekend al competiției. Mai multe informații pe ehfeuro.eurohandball.com/men/2024 și heretoplay.com
Campionatul European de handbal feminin EHF EURO 2024 se va desfășura în Austria, Ungaria și Elveția, în perioada 28 noiembrie – 15 decembrie.
Este pentru prima dată când participă 24 de echipe feminine și pentru prima dată când Elveția găzduiește ediția feminină a competiției naționale reprezentative a Federației Europene de Handbal.
Turneul preliminar va avea loc în două etape la Basel (Elveția), Innsbruck (Austria) și Debrecen (Ungaria). Turneul principal, împărțit în două grupe de câte șase, se va juca în Debrecen și Viena, iar ultimul weekend va avea loc în Austria.
Mai multe informații pe: ehfeuro.eurohandball.com/women/2024