După primele 10 luni ale anului 2021, Hyundai Auto România înregistrează o creştere a vânzărilor de 30,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, propulsând marca Hyundai pe prima poziţie în topul înmatriculărilor de autoturisme noi de import, cu o cotă de piaţă de 7,6%.
Totodată, conform statisticilor DRPCIV, şi în luna octombrie a.c., Hyundai conduce clasamentul înmatriculărilor de autoturisme noi de import, cu 965 de unităţi şi o cotă de piaţă de 10%.
„Prioritatea noastră rămâne în continuare clientul. În acest moment, mai mult decât oricând, depunem toate eforturile necesare pentru a onora fiecare comandă”, a declarat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto România.
În prezent, Hyundai Auto România pune la dispoziţia clienţilor o gamă variată de autovehicule şi de sisteme de propulsie, dintre care 10 modele eco (electrice, hybrid şi plug-in). Obiectivul importatorului este de a poziţiona Hyundai drept unul dintre promotorii mobilităţii eco la nivel naţional.