Noutăți de la „Scientific Update”. Publicația Philip Morris International evaluează impactul produselor fără fum în Japonia
Consumul de țigări a scăzut în Japonia cu 44% în 5 ani, de la introducerea produselor din tutun încălzit.
Philip Morris International Inc. a lansat cea mai recentă ediție a Scientific Update, o publicație dedicată eforturilor de cercetare pentru a dezvolta și a evalua o serie de alternative fără fum la țigări.
În această ediție, PMI analizează în detaliu cele mai de succes exemple referitoare la reducerea efectelor nocive ale fumatului în Japonia.
Scăderea vânzărilor de țigări în Japonia, generată probabil de introducerea produselor din tutun încălzit, a fost menționată în mai multe ediții anterioare.
Cercetările PMI publicate recent arată o scădere a spitalizărilor pentru anumite boli asociate fumatului, care coincide cu o tendință în creștere de adoptare a produselor din tutun încălzit.
Interviul cu Tomoko Iida, Director Regional Scientific Engagement Asia la PMI, oferă o perspectivă aprofundată asupra impactului pe care principalul produs din tutun încălzit al companiei îl are asupra reducerii efectelor nocive ale fumatului în Japonia, precum și asupra cercetării locale și comunicării științifice care contribuie la realizarea acestui impact.
„Japonia poate servi drept exemplu pentru alte țări și demonstrează faptul că produsele fără fum pot juca un rol semnificativ în reducerea efectelor nocive ale fumatului și în sănătatea publică”, a declarat Emma Zeicescu, Director de Comunicare, Philip Morris România. „Datele despre vânzări în Japonia arată că prezența pe piață a produselor din tutun încălzit a avut un impact pozitiv asupra scăderii prevalenței fumatului deoarece un număr mare de fumători adulți au renunțat la țigări. Adoptarea produselor din tutun încălzit în Japonia a fost, însoțită de scăderi puternice ale vânzărilor de țigări. Conform ultimului raport al Institutului Japonez al Tutunului, consumul de țigări a scăzut cu 44% în 5 ani de la introducerea produselor din tutun încălzit – cea mai mare scădere înregistrată vreodată în Japonia.”
Publicația Scientific Update este disponibilă aici, iar edițiile anterioare sunt disponibile pe PMIScience.com.
Philip Morris International: Construim un viitor fără fum
Philip Morris International (PMI) este o companie internațională de top din industria tutunului care și-a propus să construiască un viitor fără fum și să își extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conțin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în țigări și produse fără fum, inclusiv produse care încălzesc tutunul (heat-not-burn), produse cu nicotină pentru uz oral sau produse cu vapori cu conținut de nicotină, care sunt vândute pe piețele din afara SUA.
Din 2008, PMI a investit peste 9 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta științific și comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulții care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea țigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacități de evaluare științifică de nivel mondial, în special în domeniile toxicologiei sistemelor preclinice, cercetării clinice și comportamentale, cât și studii ulterioare introducerii pe piață.
Administrația pentru Alimente și Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unei versiuni a dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI, Platforma 1, și a consumabilelor aferente ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP) și a determinat că o decizie de expunere modificată este oportună pentru promovarea sănătății publice.
În 30 iunie 2022, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 70 de piețe (excluzând Rusia și Ucraina). PMI estimează că aproximativ 13,2 milioane de adulți din întreaga lume, au trecut deja la IQOS și au renunțat la fumat.
Cu o bază solidă și o expertiză semnificativă în științele vieții, în februarie 2021, PMI și-a anunțat ambiția de a se extinde în domeniile wellness și de îngrijire a sănătății și de a oferi produse și soluții inovatoare care urmăresc să răspundă nevoilor pacienților și consumatorilor. Pentru mai multe informații puteți vizita www.pmi.com și www.pmiscience.com.