Pandemia Covid-19 a luat prin surprindere afacerile la nivel global și a modificat felul în care trăim și lucrăm în echipă. Cea mai importantă schimbare este trecerea la mediul digital și la sistemul de muncă hibridă.
În această clipă, o mare parte dintre angajați spun că s-ar vedea nevoiți să plece dacă în companiile unde lucrează se insistă asupra unei „reveniri bruște” la sistemul de muncă complet la birou. Organizațiile reacționează, bineînțeles, dezvoltând platforme distribuite susținute de tehnologii Cloud, din dorința de a susține un model de „lucru de oriunde” pentru angajați.
Înainte de a-ți îndrepta compania în această direcție, trebuie să ții cont că acțiunile de amploare pe care companiile le întreprind în clipa de față vor avea consecințe îndelungate asupra competitivității și performanței. Tehnologiile digitale emergente de la locul de muncă pot oferi companiilor un avantaj, dar fiabilitatea și economiile de costuri sunt cele care ajută companiile să își revină de pe urma efectelor pandemiei și să se pregătească pentru viitoarele perioade dificile printr-o creștere previzibilă pe termen lung. Mai jos îți prezentăm trei moduri în care dispozitivele comerciale ASUS pot ajuta afacerea ta să ajungă la nivelul următor.
Fie că este vorba de o companie complet digitală, o firmă din domeniul financiar bancar sau o fabrică de producție, companiile necesită PC-uri care să susțină fluxuri de lucru fără întreruperi. În domeniul financiar, de exemplu, este imperios necesar ca angajații să poată mențină un canal constant de comunicare, pentru a se ține la curent cu piețele financiare, pentru a vizualiza proiecții în timp util și pentru a schimba informații și analize rapid cu ceilalți membri ai echipei.
În situația forței de muncă distribuite, dispozitivele de afaceri trebuie, în plus, să sprijine această comunicare permanentă între mai multe fusuri orare și diverse locații. În industriile în care sunt transmise informații foarte sensibile, este obligatorie prezența unei securități robuste a datelor. Gama completă de hardware și dispozitive ASUS a fost gândită pornind de la aceste criterii: ușurința de transmitere a informațiilor și securitatea datelor ca modalitate de a lucra.
ASUS Wi Fi master face ca problemele legate de stabilitatea conexiunii Wi-Fi să fie de domeniul trecutului, asigurând partajarea neîntreruptă a informației. Această tehnologie le oferă utilizatorilor capabilitatea de a transfera date fără probleme și foarte rapid, chiar și atunci când se află la distanță mare de router. Dispozitivele ASUS sunt construite ca să funcționeze pe baterie o perioadă îndelungată de timp, cu o autonomie medie de peste 10 ore pentru laptopurile foarte portabile, un avantaj care permite angajaților să lucreze de oriunde și oricât de mult au nevoie. Cei care lucrează la distanță se pot bucura de această portabilitate excelentă prin intermediul modelelor detașabile pentru acces la informații indiferent de locația acestora. Suplimentar, trebuie să menționăm calitatea audio fără reproș din timpul conferințelor telefonice, datorită integrării sistemului audio ASUS cu anulare a zgomotului, pentru o partajare fluidă a informațiilor, indiferent de zgomotul de fond prezent în locațiile de unde au loc discuțiile.
Securitatea datelor și accesul la acestea este inclusă în fiecare fațetă a dispozitivelor ASUS. Un laptop portabil și ușor precum modelul ASUS ExpertBook B9 este prevăzut cu funcții de securitate de nivel Enterprise, foarte stricte. Aceste caracteristici sunt parte integrantă a hardware-ului și în software-ul bazat pe Cloud pentru a securiza informațiile împotriva vulnerabilităților și a accesului nepermis. Autentificarea biometrică, cu amprentă, scuturile fizice ale camerei web, autentificarea sigură cu chei NFC și prezența modulului Trusted Platform Module 2.0 protejează împotriva accesului neautentificat, în timp ce procesorul compatibil Intel vPro oferă protecție hardware integrată pentru PC pentru a proteja oamenii, resursele și datele importante. Dispozitivele ASUS combină în mod coerent cele mai noi și sigure tehnologii software și hardware pentru a-ți proteja datele sensibile.
Munca hibridă înseamnă în mod inerent mobilitate neîngrădită între casă, birou și alte locații de lucru la distanță. Pentru a beneficia de pe urma unui loc de muncă real flexibil, angajații trebuie să poată lucra în orice mediu, în siguranță, fără grija că scăpările și loviturile accidentale le periclitează dispozitivele și productivitatea. Vom da drept exemplu un agent de asigurări care se întâlnește în permanență cu potențialii clienți sau al unui director de marketing care se deplasează la evenimentele companiei, în diverse locații. Dispozitivele ASUS dispun de o suită hardware și software robustă care pot ajuta o companie să scadă semnificativ costurile necesare pentru înlocuirea facilă a dispozitivelor defecte. Economiile de costuri se adună în acest fel pe termen lung, asigurând, în același timp, un timp de funcționare lung, productivitate crescută și profituri sigure.
Dispozitivele din linia ASUS pentru mediul de afaceri sunt compatibile cu cele mai riguroase standarde de nivel militar și trec prin multe teste interne înainte de pleca spre client. Dăm ca exemplu în acest sens modelul de ultimă generație ASUS ExpertBook B3 Detachable, un design portabil și extrem de flexibil, dar care dispune de o construcție solidă a șasiului pentru a rezista la rigorile ritmului alert din mediul de afaceri. În laboratoarele de testare a calității ASUS din Taipei și Singapore, astfel de modele sunt supuse unor teste de anduranță extinse pentru a asigura durabilitatea componentelor importante, cum ar fi, de exemplu, tastatura și balamaua ecranului.
Protejarea datelor stocate pe aceste dispozitive este la fel de crucială, dacă nu chiar mai importantă decât protejarea hardware-ului în sine. În cazul unei pene de curent, a unui cutremur sau alte dezastre naturale, sistemul de alimentare neîntreruptibilă ASUS de pe modelele ExpertCenter și placa de bază ASUS fiabilă garantează salvarea datelor în condiții de siguranță și securitate pentru a fi recuperate ulterior și pentru a permite desfășurarea operațiunilor cu întreruperi minime.
Sistemele de calcul care se uzează moral trebuie înlocuite când devin prea lente, acumulând, astfel, extra costuri și afectând profiturile organizațiilor. Inginerii ASUS cu experiență îți stau la dispoziție în peste 1.300 de locații de service și 20.000 de puncte de livrare la nivel global. Aceștia sunt gată să intervină în centrele de suport, și îți pot răspunde la întrebări în nenumărate limbi. Acest nivel de suport le permite utilizatorilor sistemelor ASUS să le mențină operaționale la performanță maximă o perioadă îndelungată de timp.
În clipa în care dispozitivele nu mai funcționează în mod optim, este crucial să poți obține asistență tehnică de specialitate în cel mai scurt timp. Pentru profesioniștii care activează în medii cu ritm de lucru alert, acest ajutor trebuie să vină foarte ușor, cu un simplu click, indiferent de locul în care se găsesc în lume.
În cazul în care dispozitivele trebuie să ajungă în service, angajații ar trebui, de asemenea, să poată beneficia de asistență rapidă și servicii de calitate oriunde se află, indiferent de locul din care și-au procurat dispozitivele, așa cum se poate întâmpla în cazul produselor și serviciilor ASUS, inclusiv asistență la fața locului în a doua zi lucrătoare. Din acest motiv, ASUS a creat servicii bine structurate, cum ar fi cele de preluare și returnare, suport chat 24/7 și documentație pentru întrebările care apar cel mai des, precum și instrumente de autodiagnosticare, astfel încât clienții să poată identifica singuri problemele și să le rezolve rapid.
Îți semnalăm și platforma de autoservire MyASUS. Acesta este locul unde utilizatorii pot să-și întrețină singuri sistemele, să actualizeze programele și să optimizeze performanța sistemelor. Asistența post-vânzare este, de asemenea, la un singur click distanță, permițând celor care lucrează să obțină în cel mai scurt timp asistență pentru probleme tehnice apărute. Iar în caz de accident, ASUS Accidental Damage Protection (LADP) le conferă utilizatorilor încredere deplină, acoperind orice situație, de la vărsarea de lichide până la ecranele deteriorate în urma unor căderi accidentale. Cu astfel de resurse la îndemână și ajutor oferit facil, companiile pot reduce la minim întreruperile și se pot întoarce la lucru în cel mai scurt timp.