Prima pagină » Comunicate de presă » Stațiile Petrom și Poliția Română lansează o campanie pentru siguranța copiilor în mașină

Stațiile Petrom și Poliția Română lansează o campanie pentru siguranța copiilor în mașină

Stațiile Petrom și Poliția Română lansează o campanie pentru siguranța copiilor în mașină
Stațiile Petrom și Poliția Română lansează o campanie pentru siguranța copiilor în mașină

Stațiile Petrom, în parteneriat cu Poliția Română, lansează astăzi Campania națională de conștientizare în rândul părinților, cu privire la importanța folosirii sistemelor de siguranță pentru copii, în timpul deplasărilor rutiere. Doar în 2021, 142 de copii au decedat în accidente rutiere doar în 2021, iar dintre aceștia, o proporție covârșitoare au fost neasigurați (105).

Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare și Marketing: „Siguranța, atât cea a angajaților, cât și cea a clienților noștri, reprezintă prioritatea noastră principală. Vrem să atragem atenția prin Campania «Misiune Zero Copii neasigurați» asupra utilizării mijloacelor de siguranță rutieră în mașină, mai ales când vine vorba despre protecția copiilor. Cu toții trebuie să fim conștienți de importanța sistemelor de siguranță, deoarece, în momente critice, viața noastră depinde de ele”.

George Grigore, directorul Direcției Rutiere: „«Misiune Zero Copii neasigurați» are ca scop conștientizarea şi responsabilizarea tuturor cetățenilor, dar în special a părinților, cu privire la obligativitatea folosirii sistemelor de siguranță în mașină, în special dacă alături de noi călătoresc cei mici. Trebuie să fim conștienți că exemplul personal este foarte important pentru micuții noștri, iar prin încălcarea regulilor de circulație ajungem să ne expunem copiii unor riscuri majore. Prin această campanie ne propunem să le transmitem adulților importanța respectării normelor rutiere prin portul centurii de siguranță și a sistemelor de retenție în cazul copiilor, pentru că de cele mai multe ori, acestea au salvat vieți”.

Anul trecut, 2.159 de copii au fost victime ale accidentelor rutiere pe șoselele din România deoarece nu au fost protejați cu sisteme de siguranță auto specifice, precum scaunul de copil sau centura de siguranță.

Campania „Misiunea Zero Copii neasigurați – pentru zero victime în accidentele rutiere” își propune să schimbe atitudinea românilor în ceea ce privește siguranța copiilor în mașină.

Inițiativa „Misiune Zero Copii neasigurați” derulată de Petrom în parteneriat cu Poliția Română are ca obiectiv să-i determine pe părinții conducători auto să adopte comportamentul legat de obligativitatea folosirii sistemelor de siguranță pentru copii în mașină. Ea va fi susținută printr-o campanie de comunicare mass-media care va desfășura în această vară.

De asemenea, materiale informative pe această temă realizate în parteneriat cu Poliția Română vor fi oferite direct în stațiile Petrom tuturor clienților care au copii în mașină, precum și în cadrul acțiunilor organizate de reprezentanții Poliției.

Despre OMV Petrom

OMV Petrom este cea mai mare companie de energie din Europa de Sud-Est, cu o producție anuală de țiței și gaze la nivel de grup de aproximativ 47 milioane bep în 2021. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual și operează o centrală electrică de înaltă eficiență de 860 MW. Pe piața distribuției de produse petroliere cu amănuntul, Grupul este prezent în România și țările învecinate prin intermediul a peste 780 benzinării, sub două branduri, OMV și Petrom.

Acțiunile OMV Petrom sunt tranzacționate la Bursa de Valori București și la Bursa de Valori din Londra. OMV Aktiengesellschaft, una dintre cele mai mari companii industriale listate din Austria, deține 51% din acțiunile OMV Petrom. Statul român, prin Ministerul Energiei, deține 20,6% din acțiunile OMV Petrom, iar 28,4% sunt deținute de persoane fizice și juridice.

OMV Petrom este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, cu circa 35 miliarde de euro reprezentând taxe, impozite și dividende plătite în perioada 2005 – 2021. În aceeași perioadă, compania a investit circa 17 miliarde de euro. Din 2007, OMV Petrom a integrat în strategia sa de business principiile responsabilității corporatiste. În perioada 2007 – 2021, compania a alocat peste 80 de milioane euro pentru dezvoltarea comunităților din România, concentrându-se pe protecția mediului, educație, sănătate și dezvoltare locală.

Pe 29 iulie 2020, OMV Petrom și-a anunțat sprijinul pentru recomandările emise de Task Force on Climaterelated Financial Disclosures (TCFD, Grupul operativ pentru publicarea informațiilor financiare referitoare la schimbările climatice) privind riscurile și oportunitățile asociate schimbărilor climatice.

Citește și