Transport gratuit de umor, în întreaga țară, în cea mai recentă campanie Altex semnată DDB România
Ne-am obișnuit să fim înconjurați de vești legate de scumpiri, amânări, probleme și ne dorim să evadăm. Români fiind, suntem obișnuiți să apelăm la umor pentru a face haz de necaz sau a ieși din diverse situații.
Altex, brandul de retail apropiat românului, alege din nou umorul și comicul de situație pentru a prezenta noul său serviciu și a crea o realitate diferită și binevenită.
Noua campanie Altex semnată DDB România pune accentul pe lejeritatea beneficiului de a avea transport gratuit, peste tot în țară, pentru produsele cumpărate online, dacă suma cheltuită este de minim 100 lei. Singurele excepții sunt produsele de peste 30 kg, anvelopele și băuturile.
”În urma mașinii rămân povești pline de umor”
Noile execuții ilustrează normalitatea cu care Altex a obișnuit deja, aceea de a pune la dispoziție/a integra servicii foarte utile clienților, indiferent de contextele experimentate în cei peste 30 de ani de existență ai brandului pe piață.
”Românul e inventiv. Nu contează ce-i scoate viața-n cale: comunism, capitalism, crize, inflații, prețuri mari, benzină scumpă – tot găsește el un drum să ocolească toate relele abătute asupra lui. Și le ocolește cu măiestria unui campion de rally-uri care-l are ca copilot pe bravul soldat Svejk. Iar în loc de praf, în urma mașinii rămân povești pline de umor, numai bune pentru a introduce noul serviciu Altex Transport Gratuit, care face parte din normalitatea Altex” a spus Ștefan Vasilachi, Director de Creație DDB România.
“Ne place shoppingul și ne dorim să ne bucurăm în continuare de starea pe care ne-o oferă. În pandemie și după ea, în timp de război la graniță, stăm însă sub semnul întrebării privind liniștea și valurile de scumpiri. Serviciul de livrare gratuită vine în întâmpinarea românilor, ajutându-i să se bucure în continuare de cumpărături. O grijă în minus, o bucurie în plus. Un beneficiu real pentru clienți transmis într-un mod umoristic si creativ”, spune și Carmen Căpitănescu, Marketing Manager Altex România.
Echipele care au contribuit la realizarea campaniei
- ALTEX: Carmen Căpitănescu – Manager Marketing; Mihaela Petrica – Marketing Campaign Manager Altex; Amalia Olaru – Marketing Campaign Manager Altex
- ECHIPA DDB: Ștefan Vasilachi – Creative Director; Alex Tocilescu – Group Creative Director; Mihai Calotă – Group Creative Director; Eduard Dan Tudor – Art Director; Roxana Țâmpău – Managing Director; Luciana Cucoaneș – Head of Strategy; Karina Condei – Strategic Planner; Cătălina Biro – Account Director; Bianca Greaca – Senior Account Executive.