VODAFONE și Microsoft își unesc forțele pentru a accelera digitalizarea sectoarelor public și privat din România
Vodafone și Microsoft semnează astăzi un Memorandum de Înțelegere cu scopul de a accelera digitalizarea sectoarelor public și privat din România. Cele două companii vor coopera pentru dezvoltarea de programe de digitalizare, cercetare, inovație și responsabilitate socială.
Colaborarea dintre Vodafone și Microsoft, expertiza acestora și resursele reunite vor putea aduce beneficii semnificative cetățenilor și afacerilor din România.
„Digitalizarea este pasul major prin care România poate avansa în ritm accelerat. Pentru tot ce ține de digitalizare, de la educație, laboratoare de cercetare și inovare și proiecte majore ce pot schimba radical infrastructura, contăm de acum și pe un partener puternic, Microsoft, ce ne va însoți pe drumul nostru de a aduce tehnologia mereu mai aproape de români”, afirmă Achilleas Kanaris, CEO, Vodafone România.
Cele două companii vizează creșterea calității educației și susțin tranziția accelerată spre abilitățile digitale și folosirea tehnologiei. De asemenea, scopul memorandumului include și implementarea unor proiecte specifice cercetării, dezvoltării, transferului tehnologic și dezvoltării capitalului uman.
„Microsoft continuă să susțină și se angajează față de România, guvernul său, afacerile și oamenii în inovațiile digitale, strategia cloud și agenda de competențe tehnologice pentru a accelera transformarea digitală. Parteneriatele puternice bazate pe o misiune comună, cum ar fi această colaborare cu Vodafone România, sunt vitale pentru a contribui la crearea unui impact de durată, pentru a permite atât sectorului privat, cât și cel public să conducă schimbări sistemice și să progreseze către un viitor mai incluziv, echitabil și durabil”, a declarat Bogdan Putinică, General Manager, Microsoft România.
Microsoft România și Vodafone România vor coopera și pentru organizarea unor evenimente relevante în domeniul digitalizării, inovației, IT, tehnologiei și telecomunicațiilor, precum seminariile, atelierele și cursurile online.
Despre Vodafone
Unică prin amploarea sa, ca cea mai mare companie de telecomunicații și tehnologie din Europa și Africa, Vodafone transformă modul în care trăim și lucrăm prin inovație, tehnologie, conexiuni, platforme, produse și servicii. Vodafone operează rețele mobile și fixe în 20 de țări și colaborează cu rețele mobile în alte 47 de țări. La 31 decembrie 2022, aveam peste 330 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix și peste 21 de milioane de clienți ai serviciilor TV. Vodafone este lider mondial în domeniul IoT (Internet of Things), conectând peste 155 de milioane de dispozitive și platforme.
Am revoluționat segmentul fintech din Africa prin M-Pesa, serviciu care a aniversat 15 ani în 2022. Este cea mai mare platformă fintech din regiune și oferă acces la servicii financiare unui număr de peste 58 de milioane de oameni într-un mod sigur, accesibil și convenabil. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, folosind tehnologia pentru a îmbunătăți viețile, pentru a digitaliza sectoare critice ale economiei și pentru a facilita o societate digitală incluzivă și sustenabilă. Ne-am angajat să reducem impactul companiei asupra mediului, astfel încât să putem atinge net zero al emisiilor din întreg lanțul nostru valoric până în 2040, ajutându-ne în același timp clienții să își reducă propriile emisii de carbon cu 350 de milioane de tone până în 2030. Facem pași importanți în reducerea deșeurilor rezultate din dispozitivele mobile și în atingerea obiectivului de a reutiliza, revinde sau recicla 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante. Credem în puterea conectării și în servicii digitale pentru a îmbunătăți societatea și economiile, lucrând alături de guverne pentru a digitaliza sănătatea, educația și agricultura și pentru a crea orașe mai curate și mai sigure. Produsele și serviciile noastre sprijină digitalizarea afacerilor, în special a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri).
Strategia noastră de incluziune urmărește ca nimeni să nu fie lăsat în urmă asigurând conectare, dobândirea de abilități digitale și dezvoltarea de produse și servicii relevante, care facilitează accesul la educație, sănătate și finanțe. Ne-am angajat, de asemenea, să dezvoltăm o forță de muncă diversă și incluzivă, care să reflecte clienții și societățile în care activăm.
Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.