Calendar an școlar 2021-2022. Anul școlar 2021-2022 începe la 13 septembrie 2021 pentru elevi și are 34 de săptămâni de cursuri, potrivit ordinului de ministru publicat marți în Monitorul Oficial.
Calendar an școlar 2021-2022. Anul școlar 2021-2022 se structurează pe două semestre, transmite edupedu.ro.
Semestrul 1 are 14 săptămâni de cursuri dispuse în perioada 13 septembrie 2021 – 22 decembrie 2021.
În perioada 25 – 31 octombrie 2021, elevii claselor din învățământul primar și copiii din grupele din învățământul preșcolar sunt în vacanță.
Vacanța de iarnă este între joi, 23 decembrie 2021 și duminică, 9 ianuarie 2022.
Calendar an școlar 2021-2022. Cursurile sunt între luni, 10 ianuarie 2022 și joi, 14 aprilie 2022.
Programul Național „Școala altfel” se va desfășura în perioada 8-14 aprilie 2022.
Vacanța de primăvară se va desfășura în intervalul vineri, 15 aprilie 2022 – duminică, 1 mai 2022.
Cursuri vor fi de luni, 2 mai 2022 până vineri, 10 iunie 2022.
Vacanța de vară va fi de sâmbătă, 11 iunie 2022 și până la data din septembrie 2022 la care vor începe cursurile anului școlar 2022 – 2023.
Calendar an școlar 2021-2022. Pentru clasele a XII-a zi, a XIII-a seral și frecvență redusă, anul școlar are 32 de săptămâni de cursuri, care se încheie la data de 27 mai 2022.
Pentru clasele a VIII-a, anul școlar are 33 de săptămâni de cursuri, care se încheie la data de 3 iunie 2022.
Pentru clasele din învățământul liceal, filiera tehnologică cu excepția claselor a XII-a zi, a XIII-a seral și frecvență redusă, și pentru toate clasele din învățământul profesional, anul școlar are 37 de săptămâni de cursuri, care se încheie la data de 1 iulie 2022, transmite sursa citată.
Calendar an școlar 2021-2022. Platforma digitală pentru testare si evaluare școlară Brio, utilizată deja de peste 100.000 de elevi și de 400 de instituții de învățământ din întreaga țară, a obținut 310.000 de euro de la 78 de investitori după prima rundă de finanțare pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink. Numărul de utilizatori ai platformei este în creștere, lucru care oferă tuturor actorilor implicați în educație școlară o statistică din ce în ce mai clară asupra performanțelor elevilor din România, dar și posibilitatea de a le îmbunătăți.