Fericirea este definită în DEX drept ''stare de mulțumire intensă și totală determinată îndeosebi de satisfacerea unei năzuințe''. Practic, fericirea este sentimentul după care tânjesc toți oamenii, dar care, la fel ca orice lucru extraordinar, nu se găsește pe toate drumurile și nu este posibilă în orice moment. Totuși, este suficient un singur moment de fericire pură, absolută, generat fie de o persoană apropiată, fie de o pasiune uriașă, fie de un scop în sfârșit împlinit, pentru ca viața să pară că a luat-o de la început și este mai frumoasă ca niciodată. Iar partea cea mai frumoasă a fericirii este că vine sub forme din cele mai diverse și este accesibilă oricui.
De curând, Coca-Cola a realizat o campanie intitulată ”Fericirea începe cu un zâmbet”, în care un bărbat privește la un iPad în metrou și începe să râdă, amuzat de ceea ce vede.
Curând, toți cei din metrou încep să râdă de râsul lui, iar în metrou se instaurează buna dispoziție. La final, călătorii primesc câte o Cola și realizează că totul a fost o campanie simplă, dar bine implementată.