„Harry & Meghan”, cel mai de succes documentar al Netflix în prima săptămână de difuzare, cu 81,55 de milioane de ore de vizionare
„Harry & Meghan”, serialul documentar despre prinţul Harry al Marii Britanii şi soţia lui, Meghan, realizat de Netflix, a avut cel mai mare timp de vizionare pentru un documentar pe această platformă de streaming în prima săptămână după lansare, scrie Reuters.
Primele trei episoade din „Harry & Meghan” au înregistrat 81,55 de milioane de ore de vizionare după premiera care a avut loc joia trecută, a anunţat Netflix într-un comunicat de presă. Peste 28 de milioane de posesori de conturi Netflix au urmărit cel puţin o parte din serial.
„Harry & Meghan” a fost al doilea serial de limbă engleză difuzat pe Netflix, după numărul de ore de vizionare, la nivel global, în sătpămâna 5-11 decembrie, după „Wednesday”, o producţie din universul familiei Addams. „Harry & Meghan” a fost cel mai vizionat serial de limbă engleză în această săptămână în Marea Britanie.
În primele trei episoade, ducele şi ducesa de Sussex au făcut o serie de dezvăluiri: Meghan a povestit despre prima dată când a primit o ameninţare cu moartea, iar Harry a vorbit despre deghizările pe care le folosea atunci când se întâlnea cu Meghan.
A doua serie de episoade din „Harry & Meghan” va fi lansată pe 15 decembrie pe Netflix.
Vezi mai jos trailerul oficial:
Foto: Profimedia Images