Netflix lansează abonamentul cu reclame. Cât costă și în ce țări e disponibil
Netflix a anunțat că lansează abonamentul de bază cu reclame, o premieră de când există serviciul de streaming, din 2007.
Abonamentul, mai ieftin, este lansat în 12 țări din întreaga lume în noiembrie. Mai precis, abonamentul „Basic with Ads” va fi lansat în Canada și Mexic pe 1 noiembrie, apoi în Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Mexic, Coreea de Sud, Spania, Regatul Unit și SUA, pe 3 noiembrie.
Pachetul lunar va costa 7 dolari în Australia, 4,99 lire sterline în Marea Britanie și 6,99 dolari în SUA. Prin comparație, actualul abonament de bază fără reclame lunar costă 10,99 dolari în Australia, 6,99 lire sterline în Marea BritanieGBP și 9,99 dolari în SUA.
Directorul de operațiuni Netflix, Greg Peters, a spus anterior că, pentru noul abonament cu reclame, „un număr limitat de filme și emisiuni TV nu va fi disponibil, din cauza restricțiilor de licențiere”. Netflix estimează că între 5% și 10% dintre titluri nu vor fi disponibile în „Basic With Ads” pentru început, în funcție de țara în care se află abonatul, dar că vor lucra pentru a reduce acest procent în timp, potrivit The Guardian.
Persoanele care sunt deja abonate nu trebuie să se uite la reclame decât dacă optează pentru noul pachet.
Celelalte tipuri de abonament rămân neschimbate. Reclamele vor dura între 15 și 30 de secunde și vor fi difuzate înainte și în timpul filmelor și serialelor. Nu există opțiune de a putea sări peste reclame, dar oficialii platformei spun că vor exista limite de frecvență pentru a se asigura că spectatorii nu văd aceleași anunțuri prea des. Publicitatea politică, armele, tutunul și „schemele de îmbogățire rapidă” nu vor fi permise pe Netflix. De asemenea, brandurile vor putea opri afișarea anunțurilor lor pe conținuturi care prezintă scene de sex, nuditate sau violență grafică.
Netflix crede că vor putea atrage noi utilizatori cu un abonament mai ieftin
Compania de streaming a înregistrat prima scădere trimestrială a numărului de abonați în mai mult de un deceniu, în aprilie.
Aproape imediat, șefii Netflix au anunțat planuri de a introduce reclame. În iulie, Netflix a raportat al doilea trimestru în care a pierdut abonați, în jur de 1 milion. Valoarea de piață a companiei a scăzut cu 65% în ultimul an
CITEȘTE ȘI: Millie Bobby Brown și Henry Cavill, împreună în cel mai nou trailer pentru „Enola Holmes 2” | VIDEO
A fost lansat trailerul oficial „Wednesday”, miniseria lui Tim Burton filmată în România | VIDEO
“The Crown”: Premiera sezonului 5, programată în preajma aniversării regelui Charles al III-lea
Foto: Profimedia Images