Venus a lui Botticelli influencer într-o campanie de turism a stârnit un val de critici
Imaginea lui Venus, zeița iubirii care apare în capodoperele „Nașterea lui Venus” și „Primavera” ale lui Sandro Botticelli, este folosită acum, cu ajutorul inteligenței artificiale, drept „influencer virtual” într-o nouă campanie de marketing a Ministerului italian al Turismului.
Campania, numită „Open to meraviglia”, o prezintă pe Venus îmbrăcată în haine din zilele noastre, făcându-și selfie-uri în Piața San Marco, mergând pe bicicletă în fața Colosseumului și mâncând pizza pe malul lacului Como.
„O Venus în rolul unui influencer modern va duce de mână fiecare vizitator internațional pentru a ne descoperi țara”, promite anunțul Ministerului Turismului. „Îi urăm bun venit emblematicei Venus a lui Botticelli care își împrumută chipul pentru a povesti despre frumusețea noastră, de la cele mai faimoase mari orașe până la cele mai ascunse colțuri ale Italiei”.
Campania, o colaborare între Ministerul Turismului și Agenția Națională de Turism, cu buget de 9 milioane de euro, e prezentă pe rețelele de socializare cu o Venus animată care le face cu ochiul celor care o urmăresc, sub pseudonimul Instagram @venereitalia23.
Citește continuarea pe Curatorial.ro.