Prima pagină » Dezvăluiri » Acuzații grave în lumea comercianților de covoare orientale! ”Falimentul fictiv”, manevra prin care un vânzător ”celebru” își păcălește cumpărătorii (EXCLUSIV)

Acuzații grave în lumea comercianților de covoare orientale! ”Falimentul fictiv”, manevra prin care un vânzător ”celebru” își păcălește cumpărătorii (EXCLUSIV)

Acuzații grave în lumea comercianților de covoare orientale! ”Falimentul fictiv”, manevra prin care un vânzător ”celebru” își păcălește cumpărătorii (EXCLUSIV)

Considerate, foarte multă vreme, drept un simbol al bogăției, covoarele orientale au adus și aduc o eleganță incontestabilă în orice încăpere, chiar și atunci când este vorba despre locuințele moderne, adaptate noilor tendințe ale amenajărilor interioare. Impactul vizual al unui covor oriental este extraordinar, iar diversitatea de culori și modelele deosebite transformă aceste piese în adevărate opere de artă.

Au fost timpuri în care doar modelul unui covor oriental transmitea cunoscătorilor informații certe referitoare la țara, orașul, satul sau cartierul unde fusese țesut, iar în jurul covoarelor orientale s-au construit afaceri de succes și s-au înregistrat profituri considerabile.

GÂNDUL.RO a intrat în posesia unor informații senzaționale din această lume a comercianților de covoare orientale și le prezintă ÎN EXCLUSIVITATE.

Există oameni de afaceri pentru care un covor oriental nu este doar o simplă marfă care trebuie vândută la un preț cât mai bun, astfel de piese constituind un hobby cu totul special. Dar există și reversul medaliei, din păcate, apărând în acest peisaj select afaceriști care pornesc de la principiul ”Reclama este sufletul comerțului” și apelează la toate mijloacele pentru a-i… duce cu preșul pe clienți.

”Se anunță un faliment fictiv, se afișează prețuri la o valoare de 10 ori mai mare față de cele normale”

Norbert Hauser, colecționar de artă, a declarat – ÎN EXCLUSIVITATE pentru GÂNDUL.RO – că un comerciant de covoare este perceput, în toată lumea, în două moduri diametral opuse.

  • decorator și consultant în amenajările de bun gust, eventual cu un aer oriental, chiar anticar, de foarte multe ori.
  • escroc, cu sinonimele aferente – șarlatan sau pungaș.

Dar de ce o astfel de percepție dusă până la extrem? Cunoscutul colecționar de artă a explicat cum poate fi declarat ”un faliment fictiv” în așa fel încât clienții creduli să dea năvală pentru a achiziționa ”covoare cu preț redus”, iar comercianții respectabili de covoare orientale se văd nevoiți să ”lupte” cu o decredibilizare alarmantă.

Omul de afaceri Shahin Honarmand este plasat de Norbert Hauser în cea de-a doua categorie a comercianților de covoare, fiind ”un cetățean german de origine iraniană care, de douăzeci de ani, umblă prin Europa cu un depozit de covoare în spinare, înșelând clienți de bună credință”. Iar colecționarul de artă precizează că ”falimentul fictiv” este doar un… joc de interese financiare prin care Shahin Honarmand – comerciant de covoare – dorește să-și mărească profiturile.

”Sistemul” este bine pus la punct. Mai întâi sunt afișate prețuri cu până de 10 mai mari decât valoarea reală a covoarelor, iar ulterior se anunță ”reducerea senzațională”. Iar clienții creduli cad în plasa afaceristului, nefiind informați corespunzător.

”Sistemul este simplu și chiar ilegal. Se anunță un faliment fictiv, se afișează prețuri la o valoare de 10 ori mai mare față de cele normale, ca creeze impresia că – dacă achiziționezi cu 76% reducere – ieși în mare câștig. Când, de fapt, la magazinul din Dorobanți, sau la Mobexpert, sau la iranianul care vinde pe piața noastră de 15 ani, același covor poate fi cumpărat la jumătate de preț. Branșa aceasta este una în care câștigurile nu sunt direct proporționale cu investiția! Marfa este scumpă și vânzările sunt rare. Și uite așa s-au născut și cei ca Shahin, cei care s-au gândit accelereze venitul, profitând de lipsa de informare a clienților”, dezvăluie Norbert Hauser, ÎN EXCLUSIVITATE pentru GÂNDUL.RO.

Norbert Hauser: ”Branșa aceasta este una în care câștigurile nu sunt direct proporționale cu investiția! Marfa este scumpă și vânzările sunt rare”

”Cu o investiție masivă în publicitate, și minimă în calitatea mărfii, Shahin Honarmand generează cifre de afaceri de-a dreptul absurde pentru domeniul acesta, doar stimulând instinctele noastre ascunse de plesneală. Nu are pandemia nicio legătură. Ei făceau “reduceri” de 75 % ÎNAINTE sa apară virusul. Și despre ce magazin este vorba, nu există niciun magazin… Sarsanaua în spate, atât… Unde a fost magazinul până acum??? ”

Un sfat pentru clienți: Nu marșați la texte ieftine, calculați și – mai ales – comparați prețurile și calitatea, consultați dealerul din România, acesta va fi aici și după ce pleacă așa-zișii ”afaceriști”.

Norbert Hauser, colecționar de artă

Shahin Honarmand, aceeași ”tactică a falimentului fictiv” pe care a folosit-o în repetate rânduri

Cum în Occident a devenit aproape imposibil să mai păcălești pe cineva cu astfel de ”ambuscade”, Shahin Honarmand a descoperit piețele din Estul Europei – spune colecționarul de artă Norbert Hauser -, de fiecare dată transmițând că vinde cele mai frumoase covoare din lume, apoi anunțând… falimentul fictiv.

”De 10 -15 ani, Occidentul, în care Shahin s-a lăfăit din anii ’70 până nu de mult, i-a cam întors spatele și, ca tot escrocul care se respectă, a găsit piețele din Est – prin care trece regulat – intentând alte și noi falimente. Falimentul de la București pasează mingea la Sofia, apoi de la Sofia la Riga, Praga, Budapesta, Varșovia etc. În schimb, Moscova lipsește de pe lista, știu ei de ce… aduc aminte sloganul lui Shahin din anul 2014, cu care a reușit falimenteze pe unul din dealerii din Romania: APUSUL DRAMATIC A UNEI INSTITUȚII SPECIALIZATE ÎN AMBIENTURI INTERIOARE… LICHIDARE SENZAȚIONALĂ DE COVOARE ORIENTALE ÎN NUMELE UNEI BĂNCI GERMANE. Dar nu a spus nimic despre CINE faliment, despre CE bancă germană este vorba, doar sloganuri…”, mai spune colecționarul de artă, contactat de GÂNDUL.RO.

Reduceri uriașe, doar de ochii lumii

”Dacă ești convins ca te-a adus barza pe lume, atunci mergi ca să cumperi covoare manuale cu 77% reducere”, transmite colecționarul de artă, în exclusivitate pentru GÂNDUL.RO.

Familia Honarmand a susținut, de-a lungul timpului – ”cu o investiție masivă în publicitate, și minimă în calitatea mărfii”, așa cum dezvăluie Norbert Hauser – că poate oferi clienților ”cea mai largă varietate de covoare țesute de mână din Balcani”. O ofertă prezentată drept ”uriașă”, un loc unde ”toată lumea găsește covorul potrivit”, un adevărat… paradis.

”De foarte mulți ani, Lumea Covoarelor are cea mai largă varietate de covoare țesute de mână din Balcani. La noi veți găsi covorul visurilor dumneavoastră indiferent dacă acesta este din gama Exclusive Caravan, Nomand sau Tradițional. Oferta noastră de covoare este foarte variată și cuprinde: covoare persane, covoare orientale, covoare moderne de cea mai bună calitate. La noi găsiți absolut toată gama de covoare și o varietate bogată de prețuri, culori, forme și dimensiuni la care v-ați gândit vreodată: covoare ovale, covoare dreptunghiulare, covoare pătrate, iar noi suntem aici pentru a vă ajuta în alegerea perfectă. Nu contează ce covor căutați – la noi toată lumea găsește covorul potrivit!”, suna reclama lui Shahin Honarmand, înainte de a declara, încă o dată, un ”faliment fictiv”, așa cum dezvăluie Norbert Hauser.

Shahin Honarmand s-a decis, acum, să pună lacătul pe ușă

Shahin Honarmand s-a decis, acum, să pună lacătul pe ușă, anunțând că de vină este pandemia de coronavirus, iar criza medicală înseamnă ”sfârșitul unei legende europene”, după 20 de ani de activitate pe ”piețele europene”.

Bineînțeles, anunțul este însoțit și de o reducere semnificativă a prețurilor, spre atragerea eventualilor clienți dornici de chilipiruri – 77%.

Într-un alt anunț de pe site, afaceristul de origine iraniană anunță o ”lichidare totală de stoc” și același nefericit ”sfârșit al unei legende europene”, iar reducerea de 77% este valabilă pentru ”toată gama de covoare”.

Familia Honarmand: ”Avem prețuri inegalabile pentru dumneavoastră înainte de a închide”

Pe același site care anunță reducerile senzaționale, ”familia Honarmand” postează și un mesaj destinat tuturor clienților, insistând asupra crizei medicale care are ca rezultat și închiderea afacerii.

Potrivit acestui anunț, ”membrii familiei Honarmand au depus mereu toate eforturile” pentru a oferi tuturor clienților ”cea mai înaltă calitate, la prețuri corecte, combinate cu sfaturi competente”. Însă pandemia de coronavirus a ”lovit” afacerea și – în ultimă instanță – clienții au parte, ”pentru ultima oară”, de ”prețuri inegalabile”, cu atât mai mult cu cât nu a existat ”sprijin” pentru această afacere a familiei Honarmand.

”Dragi clienți, membrii familiei Honarmand au depus mereu toate eforturile pentru vă oferi ce mai înaltă calitate, la prețuri corecte, combinate cu sfaturi competente. În perioadele dificile din punct de vedere economic, această cerință nu mai poate fi îndeplinită într-un grup de dimensiunea Lumea Covoarelor. Criza neașteptată ne obligă să facem acest pas important. Criza actuală a dus la probleme mari de lichiditate și din păcate nu am primit niciun sprijin, așa că am decis să închidem magazinul nostru cu covoare excelente. Pentru a vă transmite intenția și dorința noastră de a avea o casă frumoasă, AVEM PREȚURI INEGALABILE PENTRU DUMNEAVOASTRĂ ÎNAINTE DE A ÎNCHIDE (n.red. – sublinierea noastră). În ultimele luni, toate materiile prime pentru covoarele noastre au crecut cu până la 100% pe piețele mondiale, ceea ce a crescut și cu 50% prețurile de achiziție pentru toate tipurile de covoare. În plus, acest meșteșug dificil va dispărea treptat, motiv pentru care nu mai putem satisface cerințele noastre de calitate și preț. CU TOATE ACESTEA, PENTRU ULTIMA DATĂ AVEȚI ȘANSA SĂ VĂ ÎNTÂLNIȚI COVORUL MULT DORIT, ÎN LICHIDAREA NOASTRĂ, LA PREȚURI CARE NU VOR MAI REVENI NICIODATĂ (n.red. – sublinierea noastră, ”fabuloasele reduceri” fiind aduse, din nou, precum o picătură chinezească, în prim-plan)”, menționează ”membrii familiei Honarmand în anunțul postat pe site.

Cel mai scump covor vândut vreodată – 33,8 milioane de dolari

Cel mai scump covor vândut vreodată – licitația de la Sotheby’s New York  – este „Covorul persan antic din secolul al XVII-lea”, care s-a vândut cu 33,8 milioane de dolari.

Acest covor a spulberat toate recordurile anterioare și a devenit, astfel, cel mai scump covor din lume.

Cel mai scump covor din lume