Prima pagină » Diverse » A PUBLICAT o fotografie cu mâncarea de la restaurant, dar s-a ales cu o notă de plată de 60.000 de dolari. Ce greșeală a făcut

A PUBLICAT o fotografie cu mâncarea de la restaurant, dar s-a ales cu o notă de plată de 60.000 de dolari. Ce greșeală a făcut

A PUBLICAT o fotografie cu mâncarea de la restaurant, dar s-a ales cu o notă de plată de 60.000 de dolari. Ce greșeală a făcut

O femeie din China a rămas șocată, după ce a primit nota de plată de 430.000 de yuani, echivalentul a 60.000 de dolari, la restaurantul la care tocmai mâncase, deși nu comandase de banii aceștia. 

Potrivit China Morning Post, Wang a postat fotografii cu preparatele din restaurantul la care a fost împreună cu o prietenă, dar a prins în cadru, din greșeală, și codul QR aferent mesei la care se afla, și pe care clienții îl pot folosi pentru a comanda sau pentru a plăti consumația. Iată ce s-a întâmplat la scurt timp!

De ce s-a trezit cu o notă de plată uriașă

Se pare că după ce a publicat fotografiile pe pagina ei de WeChat Moments, care poate fi accesată doar de cei cu care interacționează pe WeChat, mai multe persoane au scanat codul QR, potrivit sursei citate mai sus.

Când un angajat al restaurantului s-a prezentat la masa la care ea se afla pentru a încasa banii, Wang și-a dat seama că oamenii din online au folosit, în tot acest timp, codul QR pe care l-a postat accidental.

Cu toate că și-a șters imediat postarea, mai multe persoane au continuat să facă noi comenzi. Ea a presupus că cineva i-a salvat fotografia și a continuat să comande mâncare.

Potrivit unei imagini postate ulterior de Wang și vizualizate de sursa menționată mai sus, oamenii au comandat 1.850 de porții de rață, 2.580 de porții de calamar și 9.990 de porții de pastă de creveți.

Femeia a spus că aceasta a fost o experiență traumatizantă pentru ea
Restaurantul nu a obligat-o pe Wang să achite nota de plată. Ea a fost mutată la altă masă, iar toate comenzile noi făcute prin intermediul codului inițial au fost anulate.

Managerii restaurantului au transmis că nu au mijloace pentru a depista persoanele care au comandat mâncarea și nici nu pot să îi împiedice pe oameni să continue să comande cu acel cod.

La rândul ei, Wang a precizat că aceasta a fost o experiență traumatizantă pentru ea, din care a învățat că trebuie să fie mult mai precaută atunci când postează în mediul online.