Un produs celebru în perioada comunistă a ajuns din nou pe rafurile din România, iar mulți români îl aleg pentru a avea parte de o gustare dulce.
Acesta a apărut prima dată în anul 1947, dar rețeta, ambalajul si forma în care este vândut s-au schimbat constant.
De aceea, nu e de mirare că este încă unul dintre produsele alimentare pe placul multor români.
Vorbim despre celebrii biscuiți „Eugenia”, o marcă 100% românească.
Până în 1997, orice companie putea produce și vinde acest preparat. În acel an, însă, compania de panificație „Dobrogea” a înregistrat marca de biscuiți „Eugenia”.
Aproape 10 ani mai târziu, în 2005, Dobrogea a relansat „Eugenia” ca produs premium într-o nouă formă, cu un ambalaj care păstrează mai bine calitatea produsului, conform Wikipedia.
Conform prețurilor afișate pe site-ul Mega Image, un pachet de biscuiți „Eugenia” costă acum 1,5 lei.
Conform ambalajului, „Eugenia” conține: făină albă de grâu 650, zahăr, grăsime de palmier, apă, cacao cu conținut redus de grăsime (3%), agenți de afânare (carbonat acid de amoniu, carbonat acid de sodiu), sare iodata, arome (rom, vanilina).
Crema din acest produs este în procent de 40%.
Grasimi | 20.8 g/100 g |
Valoare energetica | 472 kcal/100 g |
Glucide | 66.3 g/100 g |
Fibre | 0.64 g/100 g |
Sodiu | 0.63 g/100 g |
Proteine | 4.6 g/100 g |
Grasimi saturate | 3.2 g/100 g |