Lovitură de teatru în dosarul în care Parchetul a cerut emiterea unui mandat de arestare pe numele lui Mario Iorgulescu, fiul șefului L.P.F. Gino Iorgulescu.
Cunoscutul avocat Cristian Ene a contestat decizia inițială a Tribunalului București, hotărâre prin care Mario era ”arestat” în lipsă, și a reușit să obțină la Curtea de Apel București anularea mandatului.
În urmă cu o lună, mai exact pe 5 martie 2020, judecătorii de la Tribunalul București au decis arestarea preventivă a lui Mario Iorgulescu pentru o perioadă de 30 de zile. Instanța a luat în considerare faptul că fiul lui Gino Iorgulescu ar fi condus sub influența alcoolului și a drogurilor, în data de 8 septembrie 2019 și a produs un accident în urma căruia un bărbat a murit. Expertizele au arătat că Mario a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deși limita legală era 50 de kilometri pe oră.
Apărătorul său, maestrul Cristian Ene, a contestat decizia de la fond și, în urmă cu puțin timp, a reușit o mega-lovitură avocățească. El i-a convins pe judecătorii de la Curtea de Apel că emiterea mandatului de arestare a fost ilegală, așa încât mandatul a fost anulat, iar solicitarea Parchetului va fi rejudecată la Tribunalul București. Surse judiciare au mărturisit în exclusivitate pentru GÂNDUL.RO că motivul Curții de Apel a fost lipsa procedurii de citare.
„Pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul (…) cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum”, susținuseră procurorii în motivarea cererii de arestare.
Aceștia au adăugat că procedând în acest fel, Iorgulescu Jr. „a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă”.
Din 23 septembrie Mario Iorgulescu a fost dus la o clinică din Italia, pentru că și el a fost rănit grav în urma impactului. Acesta a fost externat și preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia. Ulterior, în 31 octombrie, a fost internat la o altă clinică din Italia, unde se află și în prezent.