Când trebuie să apeși butonul de apelare a însoțitorului de zbor? Aspectul pe care puțini călători îl știu
Voi știați când trebuie apăsat butonul de apelare a însoțitorului de zbor? Există câteva aspecte pe care nu toți călătorii le cunosc, iar printre acestea se numără situațiile în care ar trebui să apeleze la ajutorul unuia dintre angajații companiei aeriene. Iată mai jos, în articol, informațiile.
Există o serie de aspecte care ar trebui cunoscute de cei care călătoresc des cu avionul. Desigur, fiecare client al companiilor aeriene trebuie să respecte și câteva reguli în timpul zborului și să nu perturbe liniștea și nici să pună în pericol ceilalți călători. Trebuie să existe, întodeauna, condiții de siguranță pentru întregul personal aflat la bordul aeronavei și pentru cei care beneficiază de zboruri. Totuși, pot apărea situații în care unul dintre pasageri poate acuza stări de rău. În anumite condiții, poate fi utilizat butonul de apelare a însoțitorului de zbor.
Când se apasă butonul de apelare a însoțitorului de zbor?
O persoană, care a activat ca însoțitoare de zbor, a expus situațiile în care nu ar trebui apăsat butonul respectiv. De obicei, funcția se află pe panoul din plafon, în dreptul zonei în care se aprinde lumina. Se recomandă ca butonul de apelare a însoțitorului de zbor să nu fie apăsat dacă nu există o urgență reală.
Butonul respectiv poate fi apăsat de un pasager în momentul în care are nevoie de ajutor. De pildă, în această categorie este inclusă urgența medicală. Pe de altă parte, poate fi considerat un gest lipsit de respect, dacă apeși butonul pentru ca un angajat să îți ia gunoiul. Butonul ar mai putea fi apăsat și atunci când dorești un anumit serviciu, însă ceilalți pasageri din jurul tău dorm. Pentru a nu-i deranja, ar putea fi o opțiune de a chema personalul de la bordul avionului. Butonul nu poate fi apăsat în timpul decolării și aterizării, arată The Sun.
Sursă foto: Envato