Câți bani au dat doi turiști pe 4 picioare de CRAB, o salată grecească și 2 mojito, într-un restaurant din Mykonos. Când le-a venit nota, au crezut că e vreo eroare
Apar tot mai multe „victime” ale unui celebru restaurant grecesc, unde clienții sunt „ușurați” de sute de dolari, pentru o masă nu tocmai îndestulătoare.
Un cuplu furios din Montana (SUA) a declarat că a primit o notă de plată de 860 de dolari, după ce au fost „obligați” să comande mâncare și băuturi de la un restaurant din Mykonos, celebru pentru că trage turiștii pe sfoară.
Jessica Yarnall și Adam Hagaun au intrat în barul DK Oyster, în mai 2022, în timp ce se plimbau pe plajele însorite ale Greciei.
„Erau ospătari care încercau să atragă clienți. Ne-au întrebat ce vrem să mâncăm și le-am zis că vrem o băutură”, și-a amintit Yarnall.
Femeia a cerut meniul, pentru a vedea prețurile și a crezut că acestea sunt „acceptabile”. Cuplul a economisit bani doi ani pentru a se bucura de o vacanță în Grecia.
800 de euro nota de plată!
Picioare de crab și salată grecească, acestea au fost recomandările chelnerilor, care au adus deîndată mâncarea.
„Le-am zis că nu am comandat nimic, ne-au zis că am comandat…”, a declarat Yarnall. „A existat o barieră de comunicare, el a înțeles că am zis „DA”, astfel că, atunci când ne făceam un calcul, chelnerii au adus deja mâncarea și au zis că am comandat, cu siguranță, preparatele respective”, a spus Jessica.
Au crezut că scapă cu 300 de dolari, dar cel mai „sumbru” scenariu s-a adeverit. Peste 800 de euro, atât trebuiau să plătească! „Ăsta e un mojito de 25 de euro. Tu ai comandat unul de 100 de euro”, au răspuns chelnerii.
„38 de euro pentru un gram de picior de crab…”, s-a mai plâns ea.
„Salata grecească era o mână de verzituri cu ulei, deci nu avea cum să fie atât de complicată. Crabul nu a meritat nicicum 100 de euro…”
Chelnerul s-a enervat și le-a spus celor doi să plătească nota de plată, în timp ce și alți clienți se mirau de „scorurile” pe care trebuie să le achite.
Patronul își apără afacerea!
DK Oyster are 1.712 review-uri pe Tripadvisor și doar 2,5 stele. Unii se plâng de servirea oribilă, tacticile agresive și prețurile înșelătoare. Dimitrios Kalamaras, patronul DK Oyster, spune însă că e vorba de influenceri care vor să mănânce gratis.
Recent, DK Oyster a fost amendat cu 30.000 de dolari, după ce a înșelat doi turiști americani, scrie Greek City Times. În pofida acestor probleme, Kalamaras ia partea angajaților și restaurantului său, insistând că tocmai clienții cârcotași îi strică reputația, scrie nypost.com.
Sursa foto: Twitter
Sursa foto: Twitter